فید

یخچال های پرفروش دوقلو در تابستان ۱۴۰۳

قصد خرید یخچال دوقلو دارید و می‌خواهید بدانید که در تابستانی که گذشت مردم بیشتر چه مدل‌هایی را انتخاب کردند؟ ما در این مطلب به شما سه مورد از یخچال های پرفروش دوقلو در تابستان ۱۴۰۳ را معرفی می‌کنیم. پس با ما باشید.

یخچال دوقلو اسنوا – سری هایپر – مدل SN6-SN5-1219SS

این یخچال اسنوا یکی از گزینه‌های محبوب سه ماه اخیر بود که به‌خاطر جادار بودن و کیفیت بالا، توانست نظرها را به‌خود جلب کند.

این یخچال فریزر دارای ۶ طبقه در یخچال و ۵ کشو در فریزر است. بنابراین، فضای زیادی برای ذخیره‌سازی در اختیار شما می‌گذارد و به‌طور کلی ۵۸۸ لیتر گنجایش دارد. داشتن رده مصرف انرژی +A نیز از دیگر دلایل انتخاب این یخچال فریزر است؛ چرا که تاثیر پایینی روی هزینه‌های برق خواهد داشت.

از امکانات قابل توجه این یخچال فریزر، می‌توانیم به فناوری انجماد سریع، سرمایش دوگانه و گردش هوای سه بعدی، سرمایش یکنواخت، نوار درزگیر آنتی باکتریال، حسگر تشخیص دمای محیط بیرونی، فیلتر هوای داخلی نانو کربن و سیستم خودکار بستن درب‌ها اشاره کرد.

اگر می‌خواهید نگاهی جامع به پرفروش‌ترین یخچال‌های دوقلو بازار ایران داشته باشید، این مطلب دید جامع‌تری به شما ارائه خواهد داد.

یخچال فریزر دوقلو جی پلاس – مدل GRF-P272OS

یخچال های جی پلاس نیاز به معرفی ندارند؛ چرا که اگر در فکر خرید یخچال فریزر بوده‌اید، حتما با مدل‌های این برند آشنا شده‌اید.

این مدل از یخچال‌ دوقلو ۳۸۶ لیتر ظرفیت دارد. این محصول دارای ۴ طبقه در داخل یخچال و ۴ طبقه در درب یخچال است. فریزر آن نیز ۳ طبقه، ۲ طبقه در درب و ۴ کشو دارد. بنابراین اگر مواد خوراکی زیادی را می‌خواهید ذخیره کنید، این محصول برای شما ایده‌آل خواهد بود.

نمودار مصرف انرژی این مدل ++A است که از مدلی که قبل‌تر معرفی کردیم نیز بهینه‌تر بوده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم اشاره‌ای داشته باشیم به فناوری سرمایش و انجماد سریع، سیستم جریان هوای چندگانه، سیستم نوفراست و همینطور اینورتر هوشمند آن.

یخچال فریزر دوقلو دوو- سری تویین – مدل DLRF-2023MW

مدل دوو آن قدر پرطرفدار است که هم در سه ماهه اخیر، هم در کل سال جزء محصولات پرطرفدار است و خیلی از کسانی که می‌خواهند برای خانه خود سراغ یخچال فریزر بروند، این محصول را انتخاب می‌کنند.

این یخچال فریزر ۴۰ فوتی در بخش یخچال ۲۶۷ لیتر و در فریزر، ۱۰۰ لیتر دارد. تعداد طبقات یخچال ۵، و طبقاتی که در درب آن قرار دارند ۶ عدد است. در فریزر نیز می‌توانید ۵ کشو و دو طبقه در درب مشاهده کنید. این یخچال به فناوری سرمایش سریع و بخش فریزر آن به انجماد سریع مجهز است و مواد غذایی پس از قرار گرفتن در هر بخش، خیلی زود به دمای مورد نظر می‌رسند. دیگر ویژگی جذاب آن، مصرف انرژی پایین است؛ چرا که رده مصرف آن تنها +A می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا