اخبار برگزیدهبازارسلامتفیدفید برتر

گسترش همکاری‌های ایران و عمان در گردشگری سلامت

دهمین نشست تجاری فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت در مسقط، عمان، به میزبانی مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی (HTDC) برگزار شد. این رویداد فرصتی برای تبادل نظر و همکاری در زمینه‌ های مرتبط با سلامت و گردشگری فراهم کرد.

به‌ گزارش به‌روزترین‌ها؛ دهمین نشست تجاری فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت با میزبانی مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی (HTDC) در هتل کرون پلازا شهر مسقط، عمان برگزار شد.

این نشست با حضور فعالان حوزه سلامت کشور عمان و سایر کشورها، با هدف توسعه ارتباطات و ایجاد هم‌ افزایی‌ های بین‌ المللی در میان فعالان و بازیگران صنعت سلامت و گردشگری سلامت برگزار شد.

گسترش همکاری‌های ایران و عمان در گردشگری سلامت

این رویداد فرصت مناسبی برای تقویت همکاری‌ های بین‌ المللی کشور عمان با دیگر کشورها فراهم کرد. سخنرانان این رویداد، با اشاره به ظرفیت‌ های بی‌ نظیر عمان در حوزه گردشگری تندرستی، ابراز امیدواری کردند که این کشور در آینده به‌ عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری سلامت و به‌ ویژه تندرستی در سطح جهانی شناخته شود.

بی‌ تردید، مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی (HTDC) نقش مؤثری در توسعه ارتباطات و ایجاد هم‌ افزایی‌ های بین‌ المللی میان فعالان و بازیگران صنعت سلامت و گردشگری سلامت کشورهای اسلامی ایفا کرده و اجماع نظرات فعالان صنعت سلامت و گردشگری سلامت عمان بر بهره‌ برداری از این ظرفیت‌ ها متمرکز بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا