بازارخودروفیدفید برتر

استاندار آذربایجان شرقی: تعامل با زامیاد کلید موفقیت در تولید

سرمست استاندار آذربایجان شرقی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران، نقش حیاتی شرکت زامیاد را در توسعه زنجیره تأمین و تولید تأکید کرد و از ظرفیت‌های این شرکت برای شکوفایی صنعت خودرو در استان خبر داد.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ بهرام سرمست استاندار آذربایجان شرقی، به تازگی در جریان بازدید از غرفه گروه سایپا و محصولات شرکت زامیاد در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران که در تبریز برگزار شد، به ابراز اهمیت نقش استراتژیک این شرکت در توسعه و تکمیل زنجیره تأمین و تولید پرداخت.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید، ویژگی‌های نوآوری و توانمندی زامیاد را ستود و بر تنوع محصولات این شرکت تأکید کرد و گفت: این تنوع در سبد محصولات و الگوهای نوآورانه در کاربری‌های مختلف، به عنوان پشتوانه فنی و تولیدی، می‌تواند روند زنجیره تأمین را تسهیل و تسریع بخشد.

نقش موثر زامیاد در شکوفایی قطب قطعه سازی و خودروی کشور

وی همچنین اشاره کرد: تبریز به عنوان قطب صنعت خودرو و قطعه‌سازی در برنامه جامع توسعه استان شناخته شده و همکاری با شرکت‌های قدیمی و معتبر مانند زامیاد، می‌تواند به شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت در استان کمک کند.

استاندار به ظرفیت‌های ویژه تبریز در بخش‌های صنعتی و کشاورزی نیز پرداخت و تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای مورد نظر، تعامل بیشتر با تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان مهم همچون زامیاد یک ضرورت است.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو ایران از هفدهم تا بیستم مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان آذربایجان شرقی برگزار شد و شرکت زامیاد و ایران کاوه از گروه سایپا در سالن امیرکبیر، به مدت شش روز میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا