بانک‌ و بیمهخودرو

چگونه در بانک ملی حساب وکالتی برای خرید خودرو ایجاد کنیم؟

بانک ملی ایران از تاریخ ۲۴ مهرماه، امکان وکالتی کردن حساب‌های متقاضیان خرید خودروهای وارداتی را در سامانه فیروزه فراهم می‌کند. مشتریان می‌توانند با مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی، گام نخست خرید این خودروها را بردارند.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ بانک ملی ایران اعلام کرد که از سه‌شنبه ۲۴ مهرماه، مشتریان می‌توانند حساب‌های خود را جهت شرکت در طرح فروش خودروهای وارداتی، به صورت وکالتی در سامانه فیروزه فعال کنند.

متقاضیان خودروهای وارداتی در بانک ملی، می‌توانند با مراجعه به لینک رسمی https://firoozeh.bmi.ir، به‌صورت آنلاین اقدام به وکالتی کردن حساب خود نمایند. این اقدام همزمان با شروع ثبت‌نام برای فروش خودروهای وارداتی صورت می‌گیرد.

طبق اطلاعات ارائه‌شده از سوی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، مشتریان علاقه‌مند به این طرح، باید در بازه زمانی هفت روزه از روز سه‌شنبه (۲۴ مهرماه)، با مسدود کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب‌های وکالتی، مرحله اول فرآیند خرید را به‌انجام برسانند.

این فرآیند امکان دستیابی سریع‌تر و آسان‌تر به خودروهای وارداتی را فراهم می‌کند و گامی موثر در تسهیل خرید این خودروها به‌شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا