پیتزاهایی که با روبات به مشتری میرسد! (+عکس)
موبنا – شرکت «پیتزا هات» یکی از بزرگترین رستورانهای زنجیرهای در جهان محسوب میشود و برای آنکه رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب کند، در کشور سنگاپور دست به یک اقدام فناورانه جالب زده است.
این شرکت یک روبات هوشمند جدید به نام «پِپِر» را در اختیار گرفته که قرار است از این پس سفارشات مشتریان را به دست آنها برساند.
روبات «پپِر» در شرکت ژاپنی «سافتبانک روباتیک» ساخته شده است و مشتریانی که با گارسنهای همیشگی سر و کار دارند، در صورت تمایل میتوانند با «پپر» صحبت کنند پیتزای مورد علاقه خود را از دستان روبات تحویل بگیرند.
این طرح به دنبال همکاری سه شرکت «پیتزا هات» «سافتبانک» و «مسترکارت» اجرا میشود و به دنبال تمامی ساکنان یکی از جزیرههای سنگاپور میتوانند درب منزل خود پیتزا را از روبات تحویل بگیرند.
سنگاپوریها میبایست اپلیکیشن «پیتزا هات» را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند و سپس اطلاعات حساب بانکی «مسترکارت» را در آن وارد کنند و با وارد کردن کد چهار رقمی که برای آنها ارسال میشود، بتوانند با روبات وارد ارتباط شوند.
رستوران زنجیرهای «پیتزا هات» تلاش فراوان کرده است تا روبات به زبان محلی با مردم صحبت کند و مشتریان برای برقراری ارتباط با آن مشکلی نداشته باشند. البته این رستوران بزرگ اعلام کرده است که در حال کار کردن روی روبات هوشمند است و به زودی مدلهای پیشرفتهتر آن در دیگر نقاط جهان مورد استفاده قرار میگیرد.