بازار سیمکارت رونق می گیرد

“محمد حیدری” از فروشندگان سیمکارت در جنوب تهران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که به دلیل رکود بازار این کالای ارتباطی بازار سیمکارت های دائمی همراه اول با کاهش حضور مراجعه کنندگان روزهای سردی را سپری می کند.
وی افزود: به موجب کاهش تقاضا برای سیمکارت های موجود در بازار، فروشندگان مجبور به عرضه بدون نوسان قیمت این نوع سیمکارت های در بازار شدند.
این فعال بازار معتقد است برخلاف بی رونقی بازار سیمکارت های دائمی همراه اول،  بازار سیمکارت های اعتباری همچنان به دلیل افزایش تقاضا روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.
حیدری ادامه داد: سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل به دلیل هزینه پایین هنوز هم مورد استقبال مشتریان قرار دارد.
این فروشنده میانگین قیمت سیمکارت در بازار پنج منطقه تهران به شرح زیر اعلام کرد:
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت 590 ، 475، 345، 345، 360 ، 325 و 310 هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت  نیز به ترتیب به بهای 550 ، 400، 330، 270، 260، 240 ، 230و 210 هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
قیمت سیمکارت های فوق در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان در بازار آزاد تلفن همراه به ترتیب به بهای 30 ، 12 و 7 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا