تصويب هشت پروژه مخابراتي در سفر دوم هيات دولت به خراسان رضوي

به گزارش موبنا محمد خواجه پور اظهار داشت:راه‌اندازي مراکز سوئيچ تلفن همراه در شهرستان‌هاي نيشابور و سبزوار، نصب و راه‌اندازي 500 دستگاه تلفن همگاني و تجهيز 100 دفتر ICT روستايي از جمله مصوبات مخابراتي جلسه هيات دولت است. 
وي افزود: همچنين در اين سفر مقرر شد تا طي سال جاري 150 سايت تلفن همراه (BTS) در سطح استان خراسان رضوي راه اندازي شده که از 50 عدد از اين تعداد با همکاري استانداري و به منظور رفاه بيشتر زائرين، در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) نصب خواهد شد. 
مهندس خواجه پور در خصوص ديگر پروژه‌هاي مصوب شده در سفر دوم هيات دولت به استان خراسان رضوي گفت: اجراي 50 کيلومتر فيبرنوري در سطح استان،توسعه مراکز سوئيچ تلفن همراه استان به ميزان 400 هزار شماره و واگذاري 50 هزار تلفن ثابت در صورت وجود متقاضي از ديگر مصوبات اين سفر محسوب مي‌شود. 
وي ادامه داد: واگذاري 120 هزار تلفن همراه در سطح استان نيز به تصويب رسيد که ارايه 70 هزار عدد از اين تعداد، طي هفته آينده آغاز خواهد شد. 
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، معاون توسعه مديريت و امور پشتيباني اين وزارتخانه همچنين در خصوص رسيدگي به درخواست‌ها و مشکلات مردم در سطح استان خراسان رضوي تصريح کرد: در دور اول سفرهاي استاني، تعداد نامه‌هاي رياست جمهوري در خصوص مخابرات 485 عدد بود که اين تعداد در سفر دوم به 78 عدد کاهش يافت. 
وي خاطر نشان کرد: پاسخگويي و رسيدگي مستمر به مشکلات و درخواست‌هاي مطرح شده از سوي مردم، يکي از دلايل افزايش رضايت‌مندي مردم از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بوده است. 
مهندس خواجه پور تأکيد کرد: 57 درصد از مشکلات و درخواست‌هاي مطرح شده در سفر اول رياست جمهوري مربوط به روستاها و مابقي مربوط به ساکنين شهرها بوده است که با توجه به قوانين و اختيارات موجود به تمامي آن‌ها پاسخ داده شد. 
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا