دسته‌بندی نشده

همکاري اپراتور سيستما روسيه و هند در زمينه فناوري ارتباطي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، سازمان ارتباط از راه دور هند DoTدر بيانيه اي اعلام کرد:مجوز ارتقا طيف راديويي CDMAرا به نماينده سيستما ارايه داده است.
DoTگفت: بر اساس اين قرارداد “شيام تللينک” اپراتور زير مجموعه سيستما روسيه موظف به ارايه سرويس هاي اين فناوري در 8منطقه از کشور هند مي باشد.
يکي از مقامات آگاه سيستما اعلام کرد:اين اپراتور همچنين اين آمادگي را دارد که شبکه CDMAخود را در 12منطقه ديگر اين کشور که نيمي از قلمرو هند را شامل مي شود، گسترش دهد.
وي که نامش ذکر نشد ،گفت:اپراتور شيام تللينک در 10ژانويه 2008توانست مجوز ارايه سرويس هاي تلفن همراه و ثابت را در 21منطقه از هند به خود اختصاص دهد.
وي خاطر نشان کرد که مجوزمذکور اين امکان را در اختيارشيام قرار مي دهد که شبکه هاي تلفن همراه و ثابت احداث کند و سرويس هاي لازم اين شبکه هاي ارتباطي را ارايه دهد.
تعداد کل کاربران هند225ميليون و460هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور19.95درصد اعلام شده است.
اين کشور12اپراتور فعال داردکه شيام تللينک با 101هزار کاربر رتبه دوازدهم را در بين رقبايش در اين کشور دارا مي باشد. 
فروش تلفن همراه در سال 2007 در مدت مشابه سال گذشته در اين کشور حدود دوبرابر شده است و از 45ميليون به 90ميليون دستگاه رسيده است.
سيستما شرکت مادر اپراتور MTNروسيه مي باشد که با بيش از 55ميليون کاربر رتبه اول را در بين يازده اپراتور ديگر اين کشور به خود اختصاص داده است.
134/14


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا