تعداد کاربران تلفنيکا در آمريکاي لاتين از مرز 150ميليون نفر مي گذرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”کيسار اليرتا”مدير عامل تلفنيکا در اين باره گفت : پيش از اين پيش بيني ها حکايت از آن داشت که تلفنيکا اين تعداد کاربر را تا پايان سال 2009 به دست آورد ولي با توجه به برنامه ريزي هاي مناسب در اين عرصه رشد خوبي داشته باشد.
وي گفت : آمريکاي لاتين منطقه اي است در قاره آمريکا که بنابر امارها و بررسي ها بازار ارتباطات و فناوري اطلاعات  آن موقعيت مناسب و پتانسيل بالقوه اي براي رشد دارد.
اليرتا خاطر نشان کرد:اين اپراتور انتظار دارد همان طور که در بازار اسپانيا و اروپا به يک بلوغ نسبي رسيده است بتواند  در اين بخش از قاره آمريکا نيزرشد قابل قبولي داشته باشد.
تلفنيکا اپراتور تلفن همراه اسپانيايي است که در کشورهايي چون مکزيک،انگليس،آلمان،ايرلند،بوسني هرزگوين وبيشتر کشورهاي آمريکاي لاتين و… سرويس هاي خود را ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا 22ميليون و420هزار نفر و در جهان 158ميليون و 800هزار نفر مي باشد که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا