پرفروش ترين گوشي اچ تي سي در بازار تلفن همراه تهران معرفي شد

به گزارش خبرنگار موبنا، مدل فوق به دليل ظاهري زيبا و امکانات بالا توانست در ليست پرفروش ترين گوشي اچ تي سي قرار گيرد.
اين گوشي از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه به بهاي پنج ميليون و 850 هزار ريال به فروش رسيد و توانست مورد تقاضاي بيشتر کاربران قرار گيرد.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست . مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است . اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها شل مي شود، در اين مدل کل قاب پشت را تشکيل مي دهد. صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود. دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف 4 ثانيه فعال مي شود.
اين مدل گوشي اچ تي سي داراي 64MB ROM و 128MB RAM است . با استفاده از کارت حافظه MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد.
در حال حاضر گوشي TOUCH اچ تي سي با گارانتي رسمي به بهاي پنج ميليون و 300 هزار ريال  در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
129/16

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا