گوشي نوکيا 3110 Evolve eco-friendly توليد شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،اين گوشي داراي طرحي ساده و كلاسيك است كه بعضي عوامل مخرب محيط زيست در بخش بسته بندي آن تا حد امكان 50درصد   كاهش يافته و قطعاتي كه براي ساخت شارژ و ديگر قسمت هاي  آن نيز درمجموع تا 60 درصد قابل بازيافت است.
گوشي ياد شده از لحاظ سيستم ها و قابليت هايي كه ارايه مي كند ،‌ازسري گوشي هاي متوسط است و فاقد سيستم حذف صداهاي محيطي در هنگام مكالمه است .
گوشي تلفن همراه Nokia 3110 Evolve eco-friendly داراي يك دوربين 3/1 مگاپيكسلي و يك صفحه نمايش با كيفيت متوسط ،‌سيستم پخش موسيقايي با چند فرمت موجود ،‌ راديو اف ام ،‌ قابليت استفاده از كارت حافظه جانبي Micro SD ،‌ قابليت جستجوي اينترنتي ،‌ سرويس Opera Mini و ابزارهاي متعدد اينترنتي از جمله
WidSets و Yahoo! Go. است.
قيمت اين گوشي بدون سيم كارت در حدود 149 پوند تخمين زده مي شود.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي ،‌از جمله زمان دقيق عرضه به بازار و ديگر قابليت ها و كارآيي هاي آن در سايت اينترنتي اسلش فون اعلام نشده است.
شرکت نوکيا در سال 1865 در فنلاند تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو”
Espoo (فنلاند) قراردارد.
اين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال 2007 ميلادي بيش از 51 ميليارد و 58 ميليون يورو و سود خالص آن 7 ميليارد و 205 ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا 31 دسامبر سال 2007 ميلادي 112 هزار و 262 نفر گزارش شده است.
131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا