کيسکو و نوکيا سرويس ارتباطات موبايلي خود را گسترش دادند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از  سايت “سلولار نيوز”، اين تکنولوژي ارايه شده توسط نوکيا و کيسکو، ويژگي هاي پرتکل اينترنتي کيسکو را براي گوشي هاي هوشمند سري E نوکيا گسترش مي دهدو کاربران مي توانند از طريق شبکه هاي بي سيم  تجربه جديدي را در شبکه هاي سلولي اينترنتي کسب کنند.
شرکت آمريکايي کيسکو براي انتقال داده ها و صوت در شرکت ها هم اکنون در مرحله آزمايشي ارايه سرويس Mobile Business Solution قرار دارد و سه هزار و 500 کارمند فروش در سراسر جهان اين سرويس را بازاريابي مي کنند.
نوکيا اين سرويس را بر مبناي Unified Communications ،  Cisco Unified IP Phones و شبکه هاي Unified Wireless در چندين فروشگاه در سراسر جهان ارايه مي دهد.
اين دو شرکت همچنين اعلام کردند که اجراي سرويس هاي يکديگر را شروع کرده اند.
کيسکو گوشي هاي هوشمند سري E نوکيا را در سازمان فروش خود در آمريکا، اورپا، و آسيا ارايه مي دهد و نوکيا نيز شبکه بي سيم Unified Wireless کيسکو را در دفاتر، آزمايشگاه ها، و کارخانه هاي توليدي خود بکار مي برد.
سرويس Mobile Business Solution کيسکو و نوکيا هم اکنون از لحاظ مالي اجرا شده و به بيش از 100 مشتري در شهرهاي Biel سوييس، Maastrich هلند، و شرکت هاي Millipore آمريکا، Omicron اتريش، SESCAM اسپانيا، هتل هاي Tifco ايرلند،  دانشگاه Arizona در آمريکا ارايه مي شود.
113/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا