مدل N82 نوکيا

ابعاد اين گوشي 112 در   50/2 در  17/3ميلي متر و وزن آن 114 گرم است که به راحتي در جيب جا مي گيرد.
گوشي N82 از مواد پلاستيکي نقره اي ساخته شده است که قاب جلوي آن براق است و قاب پشت داراي خطوط موازي است .    
اثر انگشت روي قاب جلو باقي مي ماند اما بدليل رنگ نقره اي گوشي خيلي مشخص نيست . در دست گرفتن گوشي بسيار راحت است و احتمال اينکه از دست سر بخورد ، تقريبا وجود ندارد .  
حسگر نور محيط در بالاي گوشه چپ گوشي وجود دارد در حالي که دوربين مکالمه تصويري در طرف راست حسگر مشاهده مي شود . خروجي صداي گوشي نيز درست بالاي صفحه نمايش 2.4 اينچ TFT در وسط قرار گرفته است . کليد حرکتي چهار جهتي نيز زير صفحه نمايش وجود دارد که دو کليد انتخاب در هر طرف آن قرار دارد . کليد C و منو زير اين کليدها هستند درحالي که کليدهاي Call و End در لبه هاي گوشي مشاهده مي شوند .
** حافظه
محل کارت حافظه ، microUSB و سوکت شارژر در طرف چپ نوکيا N82 وجود دارد . محل کارت حافظه microSD داراي يک محافظ پلاستيکي ساده است اما دو سوکت ديگر درپوش محافظ ندارند که تاحدودي نماي گوشي را خراب مي کند.
حافظه داخلي 132مگابايت است و اين گوشي همچنين از محل کارت حافظه microSD تا دو گيگابايت نيز پشتيباني مي کند .
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
دوربين پنج مگاپيکسل با اپتيک Carl Zeiss و فلش Xenon در قاب پشت نوکيا N82 وجود دارد . دوربين اين گوشي داراي پوشش محافظ لنز است که توسط يک قسمت کشويي نقره اي کوچک درست بالاي آن باز مي شود .
** باتري
باتري گوشي از نوع BP-6MT با توان 1050 mAh است که در حالت Stand by حداکثر 225 ساعت و در مکالمه مداوم چهار ساعت و نيم دوام مي آورد .
** صفحه نمايش
مدل نوکيا N82 به يک صفحه نمايش دو اينچ TFT با وضوح QVGA مجهز است که حداکثر 16 ميليون رنگ را نشان مي دهد اما کيفيت آن در حد عالي نيست . صفحه نمايش روشنايي زيادي ندارد و رنگ هاي آن در مقايسه با N95 8GB کمي مات است.
** سخن آخر
اين گوشي بعد از عرضه در بازار تلفن همراه به دليل امکانات بالا مورد استقبال اکثر متقاضيان برند نوکيا قرار گرفته است.
گوشي نوکيا مدل N82 هم اکنون با بهاي چهار ميليون و 700 هزار ريال  در بازار تلفن همراه تهران توزيع مي شود.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا