گوشي U900 Soul سامسونگ

اين گوشي داراي طراحي کشويي شيک و کليد حرکتي لمسي است. در طراحي آن از ترکيب رنگ نقره اي و طوسي استفاده شده است که جلوه زيبايي به گوشي مي دهد.
**طراحي
گوشي U900 Soul سامسونگ باريک ترين گوشي سري ultra نيست اگرچه مي توان گفت که از نظر طراحي در مقايسه با ساير گوشي هاي اين سري زيباتر است و از نظر ويژگي نيز بر آنها برتري دارد . دوربين پنج مگاپيکسل و کليد حرکتي لمسي آن را نمي توان ناديده گرفت . اين گوشي از نظر طراحي و ساختار کلي به مدل U600 سامسونگ شبيه است . کليد روشن و خاموش و دوربين مکالمه تصويري در اين مورد کمي تفاوت ايجاد مي کنند.صفحه نمايش نيز تغييرات جزئي به همراه داشته و حداکثر 16 ميليون رنگ را نشان مي دهد.
خروجي صداي گوشي در قسمت فوقاني قاب جلو وجود دارد که دوربين مکالمه تصويري در طرف چپ آن مشاهده مي شود . صفحه نمايش 2.2 اينچي درست زير آنها قرار دارد.کليد حرکتي لمسي نيز در رديف بعدي و زير صفحه نمايش در نظر گرفته شده است که وظيفه حرکت در منوها و کنترل را بر عهده دارد. دو کليد انتخاب و کليدهاي Call و End در اطراف کليد حرکتي لمسي وجود دارند. از کليد End براي روشن و خاموش کردن گوشي نيز استفاده مي شود زيرا کليد اختصاصي به اين منظور وجود ندارد .   
** حافظه داخلي
کليد اختصاصي دوربين و محل کارت حافظه microSD در طرف مقابل(راست) قرار گرفته است که درست مانند U600 سامسونگ است. حافظه داخلي اين گوشي 128 مگابايتي ، توسط مموري کارت microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
** دوربين
دوربين پنج مگاپيکسل گوشي در قاب پشت آن قرار گرفته است که فلش LED و آينه خود نگاره نزديک به آن مشاهده مي شود.
** باتري
باتري گوشي از نوع Li-Ion با توان 880 mAh است که با باز کردن درب محفظه باتري در دسترس قرار مي گيرد.
** سخن آخر
اين گوشي که بتازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است طي چهار ماه آينده وارد بازار تلفن همراه تهران مي شود.
قيمت نهايي اين گوشي هنوز مشخص نشده است.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا