مدل KF510 ال جي

اين گوشي به رغم طراحي کشويي ساختار بسيار باريکي دارد و ظاهر آن به گونه اي است که جلوه زيبايي به گوشي مي دهد.
 قاب فلزي گوشي موجب مي شود که سطح صيقلي و قرمز رنگ آن توجه کاربران بسياري را به خود جلب کند.خروجي صداي گوشي در بالاي صفحه نمايش در وسط قرار گرفته است که درست زير لبه فوقاني قاب جلو مي باشد .
حسگر نور محيط نزديک به آن وجود دارد . بخش عمده قاب جلو را صفحه نمايش 2.2 اينچ در بر مي گيرد و باقيمانده فضاي آن به صفحه لمسي و کليد حرکتي لمسي اختصاص دارد که مسئول مرور در منوها است .
کليد ولوم در طرف چپ KF510 قرار دارد که اندازه بزرگي دارد و به راحتي مورد استفاده قرار مي گيرد . محل بند گردني يا مچ در قسمت بالاي طرف چپ گوشي مشاهده مي شود .   
محل کارت حافظه microSD زير پورت USB است . ال جي آن را در قسمت کشويي ( فوقاني ) گوشي در نظر گرفته است.
در همين حال جابجايي کارت حافظه به آساني و بدون مشکل انجام مي شود .   
کليد کشويي End نيز در قسمت راست گوشي وجود دارد که با چند بار استفاده به آن عادت مي کنيد. اين کليد از تمام ويژگي هاي کليد قرمز مانند خروج از منوها، خاموش و روشن کردن گوشي برخوردار است .
** دوربين
لنز دوربين 3 مگاپيکسل با کانون اتوماتيک در قاب پشت گوشي قرار دارد و فقط در صورت باز کردن درب کشويي گوشي قابل مشاهده است . فلش LED و آينه خودنگاره نزديک آن قرار دارد .   
** حافظه داخلي
حافظه داخلي 16 مگابايتي اين گوشي توسط  کارت حافظهmicroSD  TransFlash ارتقا مي يابد.
 ** صفحه نمايش
ال جي KF510 به يک صفحه نمايش 2.2 اينچ TFT مجهز است که وضوح آن QVGA مي باشد و 262هزار رنگ را نشان مي دهد که استاندارد صفحه نمايش در گوشي هاي پيشرفته است . کيفيت تصوير در حد مطلوب است و از روشنايي کافي برخوردار است .
** دوربين
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري سه مگاپيکسل است که به فلش LED و آينه خودنگاره مجهز است . دوربين تنظيمات گسترده اي دارد که از آن مي توان تعادل رنگ سفيد و جلوه هاي ويژه رنگ را در سطح مورد نظر تنظيم نمود.
تصويرهاي اين گوشي از کيفيت خوبي برخوردار است و دوربين KF510 در ميان بهترين دوربين هاي سه مگاپيکسل قرار دارد . کاهش نويز نيز کاملا موثر است و ميزان آن را در پايين ترين سطح نگه مي دارد .
** باتري
باتري گوشي فوق از نوع Li-ion با توان 800 mAh است که با برداشتن درب محفظه باتري مشخص مي شود. محل قرار گيري سيم کارت نيز درست زير باتري است .
** سخن آخر
پيش بيني مي شود گوشي ال جي مدل KF510 که به تازگي وارد بازار جهاني تلفن همراه شده است به دليل امکانات بالا مورد استقبال اکثر مشتريان اين برند قرار گيرد.
تا کنون اطلاعاتي دقيقي در مورد قيمت اين گوشي به دست نيامده است.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا