در عرصه ارتباطات جهاني در اول راه هستيم

 به گزارش خبرنگار موبنا دكتر محمود احمدي نژاد شب گذشته در مراسم گراميداشت روز جهاني ارتباطات اظهار داشت:بايد كار خود را در مسير رسيدن به ارتباطات جهاني، توسعه و گسترش دهيم.
وي شکوفايي همه استعدادهاي انسان را وابسته به روابط اجتماعي عنوان کرد و گفت : تمام تجهيزات ارتباطي و پيشرفت‌هاي آن بايد در خدمت تنظيم روابط انساني باشد.
به گفته رييس جمهوري عظمت ، تجلي و شكوفايي انسان در يك بستر انساني اتفاق مي‌افتد و محور اصلي اين بستر، ارتباط انسانها با يكديگر است.
وي با تاکيد بر اينکه ارتباط انسانها يك اصل و ضرورتي انكار ناپذير است و بدون آن حيات ادامه نمي‌يابد خاطرنشان کرد:عده‌اي با اهداف سياسي و براي تسلط بر ملتها اقداماتي با ابزارهاي ارتباطي و اطلاعاتي انجام داده اند ،اما ضمير پاك انسانها امروز از اين ابزار استفاده كرده و با توسعه ، آن را در خدمت كمال انساني قرار داده است.
احمدي نژاد به امضاي قرار داد همكاري شركت‌هاي زير مجموعه وزارت ارتباطات با دانشگاهها که طي اين مراسم انجام شد، اشاره کرد و آن را آغازي براي يك جهش بزرگ در عرصه ارتباطات و فناوري كشور خواند .
به گفته وي همت و اراده بلند ايراني مي‌تواند به سرعت فاصله‌ها را در نوردد و به عرصه پيشتازي برسد.
وي با اظهار اميدواري از اينکه هر سال شاهد اينگونه توفيقات در عرصه‌هاي مختلف علمي و صنعتي كشور باشيم يادآور شد:امروز زمينه وسيعي در جهان براي پذيرش انديشه ايراني و اسلامي ايجاد شده است و اين دانشگاهها هستند كه مي توانند فضاي خالي موجود را پر كنند.
رييس جمهوري تصريح کرد: امروز در جهان خريداران ميلياردي در انتظار دريافت پيام ملت ايران هستند و از ملت ما مطالبه مي‌كنند و ماموريت انقلابي ما نيز همين است كه به اين مطالبات پاسخ دهيم .
117/128/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا