اوراسکام تلکام، مصر فعاليتش را در آسيا و آفريقا گسترش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اينتوموبايل” ، اوراسکام بزرگترين اپراتوري تلفن همراه  در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا براي ارزيابي سرمايه گذاري در اين مناطق واحد جديدي با نام “تله سل گلوب” راه اندازي مي کند.
به گفته “نقيب ساويريس”مدير عامل شرکت اوراسکام ، شرکت تله سل گلوب بعنوان يک واحد مستقل فعاليت خواهد کرد و شرکت مادر فقط از لحاظ خدماتي و تجاري از آن پشتيباني مي کند.
وي با عنوان کردن اين که  مشکل درآفريقا نحوه تعيين و اخذ ماليات و مقررات مرزي است ، از دولت هاي آفريقايي خواست براي رفع اين معضل تدابيري بيانديشند تا اين شرکت بتواند از حداکثر ظرفيت و بازدهي مثبت اين سرمايه گذاري  استفاده کند.
اوراسکام تلکام در مجموع 74ميليون کاربر در 6 کشور الجزاير، پاکستان ، مصر ، تونس ، بنگلادش و زيمبابوه دارد و اين شرکت برغم درگيري ها و مشکلات موجود  در منطقه ، از تجارت با ثباتي برخورداراست.
اوراسکام تلکام درماه ژانويه اعلام کرد که اولين سرويس تجاري موبايل را در کره شمالي راه اندازي کرد  و  درماه دسامبر سال گذشته ميلادي نيز صد  درصد تجهيزات مورد نياز شرکت عراقي “عراقنا”  را به ميزان 2/1 ميليارد دلار به شرکت کويتي “زاين”  فروخته است.
اين شرکت مصري درپي رفع ممنوعيت استفاده از تلفن همراه در کوبا ، بازار تلفن همراه اين کشور را نشانه گرفته است.
131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا