دو خبر از شرکت اسپرينت و مودو

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “اينتوموبايل” ، اين شرکت که رکورد جهاني در ساخت سبک ترين گوشي هاي تلفن همراه را به ثبت رسانده است ، در نظر دارد از دفتر جديدش در اتريش بعنوان پايگاهي براي فروش گوشي هاي تلفن همراه در اروپا  استفاده کند.
“کارل فيستر” Karl Pfister رييس بخش فروش اروپايي شرکت مودو  که 20سال سابقه همکاري با شرکت هاي پيشرو جهاني همچون سامسونگ ، نوکيا ، اچ پي ، سوني و مايکروسافت را دارد ، مسووليت دفتر مودو را در اتريش برعهده دارد.
دفتر اين شرکت در کره جنوبي   که مسووليت آن را ” يونگها لي”  مسوول سابق حمل ونقل ترکيبي شرکت “پنتک و کوريتل” برعهده دارد به امور طراحي و فعاليت هاي مهندسي مکانيکي صنعتي اين شرکت مي پردازد .
همچنين در خبر ها آمده است که اسپرينت ظرفيت 5 گيگابايتي روي اطلاعات نامحدود موبايل ارايه مي دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، بر اساس اين گزارش ، اسپرينت در صورت اجراي اين طرح  به سومين اپراتور بزرگ آمريکا پس از وريزون و AT&T که سرويس هاي نامحدود نسل سومي ارايه مي دهند ، تبديل مي شود.
اين خبر از سايت SprintUsers.com منتشر شده که ادعا مي کند مفاد جديد اين سرويس به اين شکل است که کاربران براي استفاده از ميزان دقايق رومينگ و داده محدود هستند.           
131 / 135/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا