سرويس موبايلي تعيين مکان دوربين کنترل سرعت ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت msnbc ، رانندگان مي توانند با تلفن همراه و يا دستگاه هاي PDA اطلاعات موقعيتي اين دستگاه ها را از راه دور وارد سيستم کرده و ساير رانندگان را از وجود دستگاه هاي ثبت سرعت پليس، دوربين هاي چراغ قرمز و ساير تهديداتي که منجر به صدور برگه جريمه مي شوند آگاه کنند.
زماني که کاربر به يکي از اين دستگاه ها نزديک مي شود هشدار صوتي از تلفن همراه خود دريافت مي کند.
“پيت تنريلو” سازنده سيستم Trapster گفت: براي استفاده از اين سيستم کاربر بايد چند کليد را فشار دهد تا اطلاعات به مرکز داده هاي Trapster انتقال يابد اما استفاده از اين سيستم بايد مطابق با قانون منع صحبت با تلفن همراه باشد.
وي تاکيد کرد که اين سرويس رانندگان را به قانون شکني و يا رانندگي پرخطر تشويق نمي کند.
تنريلو افزود : وقتي با افسران پليس صحبت کرده هيچ شکايتي درباره سرويس نداشته اند زيرا رانندگان را تشويق مي کند سرعت خود را کاهش دهند.
اين سرويس رايگان مي تواند به طور خودکار با استفاده از دستگاههاي موبايلي مجهز به GPS مکان دستگاه هاي ثبت سرعت  را شناسايي کرده و يا به Wi-Fi آنها وصل شده و اطلاعات را از مرکز داده هاي شرکت “شايهوک وايرلس” دريافت کند. 
اطلاعات درباره دوربين هاي چراغ قرمز و مکان هايي که پليس، دوربين ثبت سرعت کار گذاشته به طور نامحدود در مرکز داده هاي Trapster ذخيره مي شود.
کاربران مي توانند نوع دوربين يا دستگاه ثبت سرعت را که مي خواهند درباره وجود آن هشدار دريافت کنند انتخاب کند.
سرويس Trapster مي تواند با 10 پلتفورم مختلف بيسيم شامل، تلفن هاي هوشمند نوکيا، وسايلي که مجهز به ويندوز موبايل مايکروسافت  و گوشي هاي بلک بري به کار برده شود.
113/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا