درآمد بازاريابي موبايلي در آمريکا به 2/2ميليارد دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سان سنتيال، بازاريابي موبايلي در سال گذشته ميلادي براي اپراتورها 708 ميليون دلار درپي داشته است.
اين گزارش نشان مي دهد که تجار و کاربران ايالت فلوريداي آمريکات  بخش اعظم بازاريابي تجاري خود را  از طريق تلفن همراه انجام مي دهند و از تلفن همراه به عنوان ابزاري براي آگهي و بازار يابي استفاده مي کنند.
بر اساس اين گزارش، شرکت هاي غيردولتي و دولتي در جنوب فلوريدا به شکل گسترده اي تلفن همراه را به عنوان راهکار و ابزاري براي فروش، ساخت برندها و علايم تجاري مورد استفاده قرار مي دهند.
پيام هاي بازاريابي موبايلي مي تواند شامل لينکي به صفحه وب و وب سايت، تبليغات نمايشي، کوپن هاي ديجيتالي و شمارهايي که با يک بار کليک مي توان با آنها تماس گرفت، باشد.
يکي از تحليلگران موسسه تحقيقاتي ژوپيتر مي گويد: بازاريابان فلوريدايي قصد دارند با کاربراني که به سبک ديجيتالي زندگي مي کنند قرارداد ببندند.
ژوپيتر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که از 5سال گذشته فعاليت خود را آغاز کرده است ودر زمينه بازار تلفن همراه ،سرويس هاي بي سيم ،کاربردها و راهبردهاي بازار ارتباطات تحقيق مي کند.
135/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا