اف سي سي مقررات جديدي براي فسخ قرارداد هاي تلفن همراه تدوين مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “يي فلاکس مديا دات کام” ، هم اکنون اپراتورها آمريکايي ازکاربراني که زودتر از موعد پايان قرارداد اقدام به انصراف و خارج شدن از يک اپراتو کنند، هزينه اي (جريمه ) دريافت مي کند که اين امر موجب گسترش اعتراضات و ارايه دادخواست عليه اپراتورها به دادگاه ه ها شده است.
 در پي افزايش اعتراضات و شکايات کاربران  اف سي سي اين تصميم جديد را اتخاذ کرده تا مشکل موجود را بصورت قانوني حل کند.
خبرگزاري آشوشيتدپرس اعلام کرد که  يکي از پيشنهاد هاي ارايه شده اين  است که مشترکان  طي يک دوره 30 روزه پس از عقد قرارداد و يا ده روز پس از دريافت اولين صورتحساب ، مي توانند قرارداد خود را با اپراتور لغو کنند و از پرداخت جريمه معاف شوند..
اما پس از انقضاي اين مدت ، کاربران بايد مبلغ 5 دلار درهرماه براي استفاده از سرويس شبکه اي که با آن قرارداد دارند ، بپردازند.
 دراين مدت ، شرکت هاي ارايه کننده خدمات بي سيم از کاربراني که خواهان پايان دادن به  قراردادشان پيش از موعد باشند ، مبلغ (پايه) 175 دلار هزينه دريافت مي کنند.
درحالي که  مشترکان اين ميزان هزينه ها را غيرضروري تشخيص داده  و دريافت اين هزينه ها را بعنوان راهي براي ممانعت کاربران از تغيير شرکت هاي سرويس دهنده عنوان مي کنند.
شرکت هاي سرويس دهنده مي گويند اين تعرفه ها براي تامين بخشي از هزينه هاي ارايه سرويس  از جمله هزينه ثبت نام کاربران جديد در شبکه  است که  با نرخي ارزان تر به کاربران  ارايه شده است .
 درحال حاضر هر ايالت آمريکا سيستم رگولاتوري مخصوصي را اعمال مي کند  و کاربران هرايالت که شکايتي درخصوص فسخ قراردادها و پرداخت هزينه هاي مرتبط را دارند بايد مستقيم به اف سي سي مراجعه کنند که رسيدگي به تمامي اين شکايت ها معضلي براي کميسيون فدرال مخابرات است.
131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا