پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
** نوکيا
گوشي کشويي نوکيا موسوم به E65 به دليل ظاهري شيک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش ترين گوشي  نوکيا را به خود اختصاص دهد.
گوشي نوکيا مدل E65 در حال حاضر به بهاي دو ميليون و 700 هزار ريال در سطح بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
بيشتر متقاضان خريد اين گوشي که از ماه فوريه 2007 وارد بازار جهاني و پس از آن ايران شده است خانم ها هستند چرا که اين گوشي کشويي نوکيا از مشخصات فني بالايي برخوردار است.
اين گوشي که جزء گوشي هاي کشويي شرکت نوکيا طبقه بندي مي شود و از ظاهري زيبا و جذاب برخوردار است داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي 50 مگابايتي و ارتقا آن توسط کارت حافظه   microSD TransFlashتا دو گيگابايت  را دارد.
همچنين اين گوشي از يک پورت USB ، بلوتوث ، اينفرارد ، GPRS و EDGEبرخوردار است .
از ديگر امکانات موجود در اين گوشي مي توان به تايپ هوشمند T9 ، آيفون ، سيستم ضبط صدا ، سيستم شماره گيري صوتي ، فن آوري Push to talk و قابليت نمايش pdf اشاره کرد .
باتري موجود در اين گوشي از نوع Li-Ion 1000 mAh است و شش ساعت مکالمه مداوم و 265 ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
** سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون  پرفروش ترين گوشي اين برند را مختص مدل k810 دانستند.
قيمت مناسب و طراحي دايره اي شکل صفحه کليد اين گوشي موجب شد تا اين گوشي بعد از عرضه در بازار تلفن همراه ايران از فروش خوبي برخوردار شود و جزو پرفروش ترين گوشي هاي موجود در بازار قرار گيرد.
 اين گوشي هم اکنون به بهاي دو ميليون و 350 هزار ريال به فروش مي رسد.
 گوشي سوني اريکسون مدل k810  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل برخوردار بودن از دوربين سه مگاپيکسلي و ظاهري زيبا مورد استقبال اکثر متقاضيان قرار گرفته است.
مدل فوق که ارتقا يافته گوشي K800 بوده و تنها تفاوت ايجاد شده کليدهاي فلزي دايره اي شکل اين گوشي است.
گوشي سوني اريکسون مدل K810 که 115 گرم وزن دارد، از ماه فوريه سال 2007 در رنگ بندي مشکي و صدفي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي حافظه داخلي 64 مگابايتي و مجهز به فناوري بلوتوث ورژن دو و اينفرارد است.
** سامسونگ
گوشي G800سامسونگ از بدو ورود به بازار  توانست مورد استقبال اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي شود.
اين گوشي با مبلغ چهار ميليون ريال در بازار تلفن همراه تهران در اختيار کاربران قرار گرفت.
 G800سامسونگ اولين بار توسط شرکت”پارس مايکروتل” توزيع کننده گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه توزيع شد.
گفته مي شود اين مدل از برند سامسونگ به دليل ظاهري شيک و امکانات بالا از فروش خوبي برخوردار شده است.
اين مدل که جزو خانواده ULTRA قرار دارد مجهز به دوربين پنج مگاپيکسلي بوده که از قابليت زوم سه X optical و فلش Xenon برخوردار است .
گوشي G800 سامسونگ از ماه اکتبر سال 2007 ميلادي با 134 گرم وزن درترکيب رنگي نقره اي و مشکي به بازار جهاني تلفن همراه عرضه شده است.
صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 262 هزار و 144 رنگ در ابعاد 320 در 240 پيکسل 2.4 اينچ،حافظه داخلي 160 مگابايتي از جمله قابليت هاي اين گوشي است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي 320در 240پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک 40کاناله است .اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
** موتورولا
گوشي A1200 موتورولا همچنان در ميان ساير مدل هاي اين برند پرفروش است.
مدل فوق که با قيمت دو ميليون و 400 هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود توانسته عنوان پرفروش ترين
گوشي موتورولا را به خود اختصاص دهد.
امکانات گوشي A1200 موتورولا ازجمله سيستم عامل لينوکس،پشتيباني از حافظه ي داخلي تا دو مگا پيکسل و نمايشگر قلمي و تاچ فينگر، قيمت مناسب از عوامل مهم  فروش بالاي اين گوشي است.
اين گوشي تاشو در ماه دسامبر سال 2005در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي 320در 240پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک 40کاناله است .
اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
** اچ تي سي
 گوشي TOUCH اچ تي سي  که از حدود شش ماه گذشته وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون به بهاي چهار ميليون و 800 هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
اين گوشي از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه به بهاي پنج ميليون و 850 هزار ريال به فروش رسيد و توانست مورد تقاضاي بيشتر کاربران قرار گيرد.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست.مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است . اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها شل مي شود، در اين مدل کل قاب پشت را تشکيل مي دهد. صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود. دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف 4 ثانيه فعال مي شود.
اين مدل گوشي اچ تي سي داراي 64MB ROM و 128MB RAM است. با استفاده از کارت حافظه MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد.
** آي ميت
گوشي آي ميت مدل jama که از ماه جولاي سال 2007 ميلادي وارد بازار شده است توانست در بازار تلفن همراه ايران از فروش خوبي برخوردار شود و مقام پرفروش ترين گوشي اين برند را به خود اختصاص دهد.
اکثر فعالان بازار معتقدند که اين گوشي به دليل امکانات و قيمت مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي سه ميليون و 100  هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي آي ميت مدل   jama 110 گرمي با تک رنگ نقره اي با صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 655 هزار و 36 رنگ و دوربين عکاسي و فيلمبرداري توانست در ميان کاربران از محبوبيت خاصي برخوردار شود.128 مگابايت حافظه داخلي ، حافظه ROM ، 64 مگابايت حافظه SDRAM از مشخصات حافظه اين گوشي آي ميت به شمار مي آيد .همچنين گوشي jama داراي پردازنده SAMSUNG SC32442X 300MHz است.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا