پوشش جاده اي کشور از برنامه هاي اصلي امسال مخابرات است

، تصريح کرد: تکميل پوشش جاده‌ها يکي از برنامه‌هاي اصلي سال جاري مخابرات  است.
به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات،  وفا غفاريان، معاون وزير  با بيان اين مطلب که  کيفيت شبکه تلفن همراه به صورت مستمر کنترل مي‌شود، خاطرنشان کرد: در تمامي استان‌ها و به کمک بخش خصوصي، کيفيت مکالمات در بزرگراه‌ها و خيابان‌هاي اصلي به صورت مستمر، مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.
 غفاريان گفت: در همين راستا اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و تامين اعتبارات پيش‌بيني شده، تا پايان سال جاري پوشش شبکه تلفن همراه در سطح جاده‌هاي اصلي بهبود يابد.
اين مقام مسئول   اظهار داشت: همچنين  طراحي فاز 4 توسعه شبکه تلفن همراه در دستور کار شرکت ارتباطات سيار قرار دارد و در حال حاضر کليات آن مشخص شده است اميدواريم در نيمه نخست سال جاري طراحي اوليه اين فاز به اتمام برسد.
غفاريان افزود: سال گذشته با توجه به اجراي فاز 3+ توسعه شبکه تلفن همراه، برغم افزايش حجم مشترکين، کيفيت اين شبکه در مقايسه با سال 85 بهبود يافت.
رئيس هيات مديره شرکت مخابرات ايران در خصوص پرونده پيمانکاران عمومي (GC) ها نيز تصريح کرد: اين موضوع از دو بعد اجرايي و حقوقي در دست پيگيري قرار دارد که از لحاظ اجرايي، تا کنون 83 درصد از تعهدات GCها عملي  شده است و روند تحويل مابقي سايت‌ها به کندي انجام مي‌شود و در بعد حقوقي نيز با حضور طرفين قرار داد، کار در دست بررسي است.
117/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا