رشد 50 درصدي بازار گوشي هاي مجهز به ويندوز موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، پلتفورم ويندوز موبايل مايکروسافت براي گوشي هاي هوشمند رشد خوبي را طي سال 2006 تا 2007 تجربه کرد به طوري که توانست طي اين سالها 11 ميليون دستگاه تلفن همراه هوشمند را به اين پلتفورم مجهز کند.
اين درحالي است که مايکروسافت پيشتر اعلام کرد که 40 درصد از گوشي هاي تلفن همراه  تا سال 2012مجهزبه سيستم عامل ويندوز موبايل خواهند شد و اين شرکت براي نيل به اين هدف قصد دارد تا پايان سال مالي 2008 حدود 20ميليون پلتفورم ويندوز موبايل توليد کند.
 “ادي وو” يکي از مديران ماکروسافت با اعلام اين خبر افزود: در حال حاضر 50 توليد کننده ويندوز موبايل 140نمونه مختلف از اين فناوري را روانه بازار کرده اند و  ويندوز موبايل 6.1تا پايان سال جاري وارد بازار مي شود و انتظار داريم که ارايه ويندوز موبايل 7 تا پايان 2009به طول بيانجامد.
ويندوز موبايل توسط سازندگان دستگاه هاي تلفن همراه در گوشي هاي هوشمند صفحه لمسي و غير صفحه لمسي مورد استفاده قرار مي گيرد.
مايكرو سافت ، بزرگترين شركت طراحي و توليد نرم افزار هاي كامپيوتري در سال 1975توسط Bill Gates و Paul Allen در واشنگتن آمريکا (ردموند) تاسيس شد و اکنون  بيش از 50 هزار کارمند در کشورهاي مختلف دارد.
مايکروسافت در همه ي زمينه ها اعم از نرم افزارها، مدارک و ساپورت ها و کالاها براي تمام فعاليت هاي کامپيوتري دستاوردهاي بزرگي داشته است و از معروف ترين نرم افزارهاي آن مي توان به  Windows و Office  اشاره کرد که در همه جاي جهان استفاده مي شوند.
135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا