رشد چشمگير درآمد وودافون و بازنشستگي مدير اجرايي اين شرکت انگليسي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، گزارش مالي وودافون، از سوي ديگر درآمد حاصل از ارايه سرويس هاي اطلاعاتي شرکت نيز  با رشد شگفت انگيز 7/35 درصدي روبرو بود و درآمد سرويس هاي اطلاعاتي وودافون در اروپا نشان مي دهد که کاربران واقعا از اين سرويس ها استفاده کرده و سود برده اند.
در اين گزارش آماري اگرچه از ميزان دقيق درآمد وودافون در سال مالي جاري و سال گذشته ارايه نشده است اما گفته شده است که توسعه وموفقيت اين شرکت ناشي از برنامه هاي ” آرون سارين” مديراجرايي وودافون بوده ا ست.
“آرون سارين” مدير اجرايي وودافون که از جولاي 2003 تاکنون مديريت اجرايي اين شرکت را برعهده داشته، اعلام کرد که در ماه جولاي 2008 بازنشسته خواهد شد و “ويتوريو کولاو” جانشين وي خواهد شد.
سارين در طول اين سال ها سهام شرکت را در کشورهاي ژاپن، سوئد، سوييس و برزيل گسترش داد و بر اساس برنامه اي که از پيش تعيين کرده بود قصد داشت در روماني، چك ،اسلوواكي ، ترکيه و هند نيز سرمايه گزاري کند.
اپراتور انگليسي وودافون در کشورهاي چون استراليا، آمريکا، نيوزلند، آفريقاي جنوبي، مصر، هند، ترکيه و بيشتر کشورهاي اروپايي شعبه دارد.
اين اپراتور سرويس هاي مختلف از جمله GSM,GPRS ,EDGE UMTSHSDPA ,CDMA  به کاربران و مشترکين خود ارايه مي دهد.
تعداد کاربران اين اپراتور تا 3مارس 2007 ميلادي در کشورهاي مختلف دنيا حدود 206ميليون نفر بوده است.
135/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا