قيمت گوشي S500 باز هم کاهش يافت

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار حاکي از آن است که اين گوشي از يک ماه گذشته تا کنون تا سقف 200 هزار ريال کاهش يافته است و قيمت آن هم اکنون به يک ميليون و 700 هزار ريال رسيده است.
اين گوشي از بدو ورود به بازار به دليل ظاهري شيک و کشويي مورد اکثر مشتريان قرار گرفت ولي با گذشت چند ماه به دليل شکننده بودن صفحه کليد آن، از اسقيال اين گوشي کشويي به طور چشمگيري کاسته شد.
مدل فوق که از بدو ورود به بازار تلفن همراه ايران  با استقبال خوب مشتريان از جمله خانم هاي ايراني روبرو شده است در حال حاضر با ترکيب رنگي مشکي و طلايي در بازار موجود است.
چند منظوره بودن اين گوشي و قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند 3G باعث شده تا علاوه بر خانم ها نظر بسياري از جوانان و نوجوانان دوستدار موسيقي به سوي اين گوشي جلب شود.
اين گوشي با برخورداري از ظاهري زيبا و نمايش نوردهي خاصي که در حين باز و بسته کردن گوشي صورت مي گيرد با اقبال خوبي در بازار روبرو است.
اين گوشي به حالت کشويي(SLIDER) است و در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن 94 گرم به بازار جهاني عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشترکان خدمات ارتباطي مي دهد و در ابعاد (طول : 108 ، عرض : 50 وضخامت : 17ميليمتر ) ساخته شده است.
حافظه داخلي اين گوشي 12مگابايت و حافظه جانبي Memory Stick Micro M264 براي پردازنده گوشي است .البته جداره اي هم براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده است.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا