سامسونگ اولين گوشي داراي نرم افزار زبان ايرلندي را ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “ايريش دِو”، گوشي “توکو” اول جولاي از طريق فروشگاه هاي وودافون، O2، Meteor، کارفون وير هاوس و 3G با قيمت 129 يورو در سراسر ايرلند عرضه خواهد شد.
“گري توهينگ” مدير کشوري شرکت سامسونگ گفت: سامسونگ به بازار ايرلند متعهد است و بهترين راه براي نشان دادن آن عرضه جديدترين مدل تلفن همراه به  زبان ايرلندي است.
سامسونگ با گوشي توکوعلاوه بر داشتن ديکشنري T9 که لغت را حدس مي زند و با وارد کردن اولين حرف گزينه هاي کلمه اي مختلف را نشان  مي دهد، تکنولوژي نمايشگر لمسي را به روش نويني ارايه داده است.
اين گوشي پيشرفته از واسط کاربري لمسي UI جديد و کاملاً منحصر بفردي برخوردار است که به کاربران امکان مي دهد روش استفاده از تلفن همراه را کاملاً شخصي سازي کنند.
گوشي Tocco بيش از 44 هزار لغت دارد که به ايرلندي ترجمه شده است و  طبق گزارش سامسونگ 3 مترجم برجسته در ايرلند روي اين پروژه کار کرده اند.
سامسونگ از سال 2007 يک تيم را در ايرلند مستقر کرده و 500 هزار يورو براي پشتيباني از عرضه سامسونگ توکو هزينه کرده است.
اين گوشي از دوربين 5 مگاپيکسل، نمايشگر 240 در 320 پيکسل با اندازه 8/2 اينچ و کيفيت 262 هزار رنگ و جستجوگر کامل اينترنتي برخوردار است.
کاربران مي توانند از ويژگي هاي موسيقايي پيشرفته اين گوشي از جمله عملکرد تشخيص موسيقي، 240 مگابايت حافظه داخلي براي ذخيره آهنگ ، يک کارت ذخيره جانبي 8 گيگابايتي و راديوي  FM استفاده کنند.
دوربين اين گوشي نيز از نوع  SLR بوده که از قابليت تشخيص چهره و لرزه گير دست برخوردار است.
113/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا