مدل spl آي ميت

اما SPL داراي ويندوز موبايل است. اين مدل در سه رنگ آبي، صورتي و مشکي وارد بازار شده است.گوشي SPL تفاوت زيادي با اکثر تلفن هاي هوشمند دارد.
ابعاد تلفن 12 در 49  در 114.5 ميلي متر و وزن آن 102 گرم است. قاب جلوي تلفن از صفحه نمايش و يک صفحه کليد تخت تشکيل شده است. آرم I-Mate بالاي صفحه نمايش در طرف چپ و آرم SPL در طرف راست آن مشاهده مي شود. اين مدل داراي لبه هاي گرد است. کليدهاي ولوم در طرف چپ تلفن وجود دارند که کليد ميانبر موسيقي بين آنها قرار گرفته است. کليد دوربين و پورت Mini USB براي وصل کردن شارژ Earphone استريو و براي وصل کردن تلفن به PC استفاده مي شود.در بالاي گوشه چپ قاب جلوي تلفن يک LED مشاهده مي شود.
لنز دوربين دو مگا پيکسل در قاب پشت تلفن وجود دارد. دوربين و بلندگو روي يک قسمت برآمده در قسمت فوقاني سمت چپ تلفن قرار گرفته اند.
بيش از نيمي از قاب پشت تلفن را درب باتري تشکيل مي دهد. بر آمدگي کوچکي مقابل دوربين قرار دارد که براي ثابت ماندن تلفن روي سطوح مختلف در نظر گرفته شده است. قاب تلفن فلزي است.
** صفحه نمايش
مدل I-mate SPL در قاب جلوي خود به يک صفحه نمايش کوچک و مناسب 2.2 اينچ مجهز است که وضوح آن 320 در 240 پيکسل است و حداکثر 65 هزار رنگ را نشان مي دهد. روشنايي صفحه نمايش کمي بالاتر از حد متوسط است و در نور روز تا حدودي مي توان از آن استفاده کرد. نور زمينه صفحه نمايش آبي رنگ است.
** دوربين
مدل SPL داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که کيفيت عکس ها در حد مطلوب است. سه ثانيه بعد از فشار دادن کليد دوربين، نرم افزار آن فعال مي شود .
منوي دوربين ساده است و استفاده از آن آسان است. بقيه صفحه توضيحاتي در مورد وضوح و زوم ديجيتال نشان مي دهد.
زمان مورد نياز براي گرفتن عکس با دوربين و ذخيره کردن آن حدود پنج ثانيه است. اگر نور محيط کافي باشد عکس ها از کيفيت خوبي برخوردار مي شوند. متاسفانه دوربين براي عکس گرفتن در مکانهاي تاريک، فلاش ندارد.
** موسيقي
مدل SPL به نرم افزار Media Player ويندوز مجهز است که از قابليت پخش ويدئو و فايل هاي صوتي برخوردار است.
با استفاده از کليد ميانبر در طرف چپ تلفن مي توانيد اين برنامه را فعال کنيد. تمامي فايل هاي موسيقي ذخيره شده در حافظه تلفن و کارت حافظه مشاهده مي شوند که آنها را مي توان طبق نوع ، آلبوم و خواننده تفکيک کرد.در طول پخش آهنگ،صفحه نسبتا خالي است زيرا براي نشان دادن فايل هاي ويدئو از آن استفاده مي شود.
نرم افزار پخش موسيقي از فرمت هاي صوتي MP3 و WMA و فرمت هاي تصويري WMV ، ASF، H.263 ، 3GP و MP4 پشتيباني مي کند. ويدئو ها در وضوح QVGA پخش مي شوند.
** حافظه
حافظه داخلي – 64MB RAM ،- 128MB ROM،- TI OMAP730, 200 MHz processor اين گوشي توسط کارت حافظه  miniSD ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
اين گوشي هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران با قيمت يک ميليون و 980 هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا