کوالکام پلتفورم جديد BREW Mobile را ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين پلتفورم جديد به سازندگان گوشي هاي تلفن همراه اجازه مي دهد از ويژگي ها و قابليت هايي چون واسط کاربري صفحه نمايش لمسي سود ببرند.
BREW پلتفورم توسعه يافته اي است که به وسيله کوالکام براي تلفن همراه و دستگاه هاي مجهز به CDMA ساخته شده است اما با شبکه هاي ديگر چون GSM/GPRS, UMTS, و  CDMA نيز سازگار است.
شرکتهاي توليد کننده تلفن همراه مي توانند از ابزارهاي فلش براي خلق کاربردها و سرويس هاي پلتفورم جديد BREW Mobileاستفاده کنند.
زمان ارايه اين پلتفورم در سايت موبايل بورن اعلام نشده است اما پيش بيني ها   حاکي از آن است که اين پلتفورم در آينده نزديک وارد بازار شود.
Qualcomm يکي از بزرگ ترين توليدکنندگان تجهيزات ميکرو جهان است که براساس گزارش مرکز تحقيق و توسعه ارتباطات مخابراتي بي سيم آمريکا درآمد آن در فصل اول سال 2008 ميلادي، 2.4ميليارد دلار بوده است.
اين مرکز در گزارش خود آورده است : درآمد اين شرکت در فصل اول سال 2007ميلادي 2/2ميليارد دلار بوده است.
 کوالکام انتظار دارد در فصل دو سال جاري ميلادي حدود 78ميليون مودم تلفن همراه به فروش برساند، حدود95 ميليونCDMA  را در کل بازارهاي جهاني عرضه کند و درآمدي در حدود 211ميليون دلار بدست آورد.
135/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا