ثبت نام سيم کارت هاي 0910 آغاز شد

به گزارش خبرنگار موبنا، ثبت نام اين سيم کارت ها به صورت نامحدود و از طريق اينترنت انجام خواهد گرفت و متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت شرکت ارتباطات سيار به نشاني WWW.MCI.IR ‎‎ با تکميل فرم ثبت نام، نسبت به خريد اين سيم کارت ها اقدام کنند.
گفتني است سيم کارت با کد 0910 جزء سيم کارت هاي دائمي همراه اول است و قيمت خريد آن 150 هزار تومان با احتساب هزينه اشتراک و ماليات خواهد بود.
همراه اول اعلام کرده است که اين مبلغ به عنوان وديعه مشترکان محسوب نمي شود و قابل استرداد نخواهد بود.
در ثبت نام سيم کارت هاي 150 هزار توماني همراه اول ،پرداخت وجه از طريق كارت هاي اعتباري عضو شبكه شتاب صورت مي گيرد .
روابط عمومي شرکت ارتباطات سيار پيش از اين اعلام کرد که مشترکان در هنگام ثبت نام و جهت سهولت در دريافت سيم كارت، بهتر است ، نزديكترين دفتر خدمات ارتباطي تلفن همراه را از ليست مشخص شده انتخاب كنند.
براساس اين اعلام، واگذاري به شرط وجود امكانات و ظرفيت شبكه براساس تاريخ ثبت نام و تعداد ثبت نام كنندگان ظرف مدت 45 روز صورت مي پذيرد و واگذاري در هر استان به صورت مجزا انجام مي شود و براي افرادي که بيش از دو عدد سيم کارت ثبت نام کرده اند در هر مرحله، فقط دو عدد سيم كارت تحويل خواهد شد.
همچنين سقف اعتبار مكالمه اين سيم كارتها طي دوره 200 هزار ريال بوده كه امكان افزايش اعتبار با درخواست مشترك بصورت پلكاني با مبالغ 500هزار ريالي وجود دارد.  جهت برقراري رومينگ بين الملل نيز نياز به افزايش اعتبار به ميزان 2 ميليون ريال است.
در اين سيم كارت ها ميزان تعرفه خدمات ، مكالمات و آبونمان ، سرويس هاي ويژه و مكمل مشابه سيم كارت هاي دائمي موجود “0912” است.
پوشش و كيفيت ارتباط مشابه سيم كارت هاي دائمي موجود همراه اول است و نقل و انتقال مالكيت اين سيم كارت ها با شرايط و ضوابط موجود امكان پذير است.
اين در حالي است که به گفته مديران شرکت ارتباطات سيار ، ثبت نام و واگذاري سيم کارت هاي 288 هزارتوماني همراه اول با کد 0912 همچنان ادامه دارد.
128/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا