دو خبر از شبکه Manx Telecom و اپرا ميني

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مانکس راديو، سايت هاي بزرگ اين شرکت راه اندازي شده اند اما سايت هاي کوچک تر در دست اقدام و بررسي هستند.
بر اساس اين گزارش در پي اختلالاتي که در اين شبکه ايجاد شد هزاران کاربر تلفن همراه اين شبکه مخابراتي با مشکلاتي در زمينه تماس و ارسال پيام کوتاه رو به رو شدند.
Manx Telecom ارايه دهنده سرويس هاي مخابراتي و ارتباطي از راه دور  بوده و يکي از شعبه هاي تلفونيکا است و تحت نظارت اين شرکت کار مي کند.
                                            ***
شرکت “اپرا” با هدف ارتقاء جايگاه خود در جستجوگر هاي تلفن هاي همراه و دستگاه هاي همراه ديگر، نرم افزار گوگل ” “Gearsرا در گوشي ها و لپ تاپ ها پشتيباني مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت اپرا هم اکنون در بازار جستجوگر هاي تلفن همراه حرف اول را مي زند و تصميم دارد نرم افزار خود را به پلتفورم تبديل کند.
اضافه شدن Gears به محصولات جستجوگر اپرا در دستگاه هاي همراه و خصوصا موبايل نرم افزارهاي جستجوگر اپرا را به يک پلتفورم کامل براي برنامه هاي کاربردي تبديل مي کند.
مدير اجرايي شرکت اپرا ” Tetzchner” در اين باره توضيح مي دهد: نرم افزار “اپرا ميني” ممکن است قابليت پذيرش Gears را نداشته باشد اما “اپرا موبايل 5/9” به طور حتم با اين نرم افزار جديد سازگار خواهد بود.
135/112/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا