تعداد کاربران سرويس هاي بانک همراه به 884ميليون نفر خواهد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش انتظار مي رود جمع کثيري از کاربران خود را با فناوري ها،سرويس هاو پلتفورم هاي جديد وفق دهند که اين عامل تا سال 2012باعث انجام 62ميليارد تراکنش خواهد شد.
در اين گزارش بدون اشاره به تعداد کاربران کنوني اين سرويس آمده است ،آمارها نشان مي دهد که ضريب نفوذ تلفن همراه در کشورهاي در حال توسعه خيلي بيش از بانکها يا زير بناهاي تلفن ثابت مي باشد که اين امر بيانگر آن است که استفاده از تلفن همراه در اين کشورها گستردگي بيشتري دارد.
اوراسکام از ارايه سرويس هاي منحصر بفرد در سال جاري خبر داد و اعلام کرد که اين سرويس ها که به احتمال قوي نمونه هاي اعتباري هستند، بازارهاي جهان را تحت شعاع قرار مي دهد.
ان تي تي دو کو مو ، KTF،وودافون،گلوب،اسمارت،تيم ، AT&Tو اسپرينت اپراتورهايي هستند که در زمينه سرويس هاي مالي تلفن همراه سرمايه گذاري هاي گسترده اي را انجام داده اند.
“جان دولين”يکي از اگاهان در اين زمينه گفت:در حال حاضر رشد سرويس هاي پرداخت موبايل و بانک همراه  در کشورهاي آسيا يي،آفريقايي و خاورميانه چشمگير است .
وي افزود: اززمان  دو برابرشدن امکانات و کاربرد سرويس هاي مذکور در اروپا و امريکا ، تعداد کاربران جديدي که در سال 2007 به کار با اين سرويس هاي روي آوردند، سه برابر شد.
134/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا