دوربين گوشي هاي قديمي سوني اريکسون ديجيتالي مي شوند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک دايجست”، با استفاده از اين تکنولوژي دوربين تلفن همراه تبديل به دوربين ديجيتالي مي شود که از کاربر فيلم مي گيرد و آن را با بازي ترکيب مي کند و در واقع گوشي  به قطعه اي از دستگاه بازي پلي استيشن تبديل مي شود.
سوني اريکسون با شرکت کاليفرنيايي “جسچر تک” شريک شده تا از ماه سپتامبر اين نرم افزار را به گوشي هاي خود بيافزايد و امکان دارد که گوشي هاي موجود نيز بتوانند با بروز کردن نرم افزار هاي خود از اين تکنولوژي استفاده کنند.
گرچه جزييات بدست آمده محدود است اما احتمالاً شرکت “جسچر تک” نرم افزارهاي تشخيص حرکتي توليد مي کند و اگر اين نرم افزارها را در گوشي جديد تعبيه کند با سرعت سنج آيفون رقابت خواهد کرد.
بازي هاي مربوط به اين سيستم که هم اکنون ارايه شده اند شامل بازي هاي Crash Bandicoot و Super Monkey Ball هستند.
سوني هم اکنون که از اين نرم افزار در دوربين هاي ديجيتالي EyeToy در دستگاه هاي “پلي استيشن 2” استفاده مي کند ، در گوشي هاي قديمي خود نيز به کار خواهد رفت.
دوربين هاي EyeToy دوربين هاي ديجيتالي رنگي هستند شبيه وب کم، که براي دستگاه هاي بازي “پلي استيشن 2” و “پلي استيشن پورتابل” استفاده مي شوند.
اين تکنولوژي از تصاوير مجازي براي پردازش تصاوير گرفته شده با دوربين استفاده مي کند و اين امر به کاربران امکان مي دهد با استفاده از حرکت، رنگ و صدا از طريق ميکروفون داخلي با بازي ارتباط برقرار کنند.
اين نرم افزار به گوشي هاي سوني اريکسون امکان مي دهد درست مانند حسگر آيفون که حرکت هاي ناگهاني را تشخيص مي دهد ،عمل کنند.
البته احتمال مي رود اين سيستم در نور کم يا جايي که تصوير پارازيت دارد کارايي لازم را نداشته باشد.
113/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا