ارتباطات

ضريب پايداري ارسال پيامک در ايران به 99 درصد رسيد

“عليرضا احمديان زارچي”  در گفت وگو باخبرنگار موبنا  اظهار داشت: طي گذشت دو سال از راه اندازي خدمات پيامک براي شرکت ها و سازمان ها بصورت ارزش افزوده در قالب  انتشار اخبار فوري و يا  گزارش گيري هاي مالي بانکي و نظاير آن ، همچنان   پايداري خطوط مربوط به ارسال پيامک پيوسته دچار قطعي مي شد.
وي  با بيان دلايل  اين قطعي ها که  زمان  آن از چند ثانيه تا چند روز نيز ادامه  داشت” گفت:  دلايل  اين قطعي ها   عواملي  نظير مشکلات در  سرورهاي شرکت هاي ارزش افزوده  اعم از نرم افزار و سخت افزار ، مشکلات اينترنتي ناشي از ارتباط با  مرکز پيامک مخابرات و مشکلات مرکز پيامک و درگاه مربوطه  بود  .
اين  کارشناس  گفت: شرکت چهارنسل با  ساخت نرم افزاري که بتواند همزمان به چندين لينک داخلي  همراه اول و اپراتورهاي تاليا وايرانسل وصل شود، توانست همزمان ارسال پيامک را با پيش شماره هاي   1000، 2 هزار  و 3 هزار  فراهم کند .
وي تصريح کرد: در اين حالت چنانچه که يکي از لينک هاي مخابراتي قطع باشد يا آنکه  لينک آن شرکت ارائه دهنده اعم از اينکه 1000 باشد يا شماره ديگري قطع باشد،  کاربر مي تواند  در هر صورت به ارسال پيامک خود اقدام  کند.
احمديان  اين حرکت را فصلي  جديد در دنياي GSM  و  خدمات پيامک خواند و افزود ، به اين ترتيب فضاي رقابت ناسالم بين شرکت هاي ارزش افزوده نيز تلطيف شده و در نهايت مشتري، با دريافت خدمات پايدار، پيروز اين ميدان است .
وي خاطر نشان کرد: از اين طريق   شرکت ها و سازمان ها مي توانند  نه تنها از خدمات پايدار ارسال پيامک استفاده کنند بلکه همزمان داراي حداقل دو شماره پيامک جهت ارسال و دريافت خواهند شد .
 متقاضيان اين خدمت مي توانند به شماره 300076 يک پيامک ارسال نمايند تا جزييات اين سيستم در اختيارشان قرار گيرد .
گفتني است که  چهارنسل امواج، شرکت هلدينگ در زمينه خدمات ارزش افزوده تلقي مي شود.
117/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا