دراگون ويو امتياز وايمکس ونزوئلا را به دست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، “ديک آبانتو”مدير عامل اومني ويژن در اين باره گفت: اومني ويژن اولين شرکت شبکه وايمکس تلفن همراه در آمريکاي لاتين مي باشد که از سال 2007ميلادي سرويس هاي داده پهن باند 6مگابايت را در اختيار بخش هاي تجاري و مسکوني کاراکاس پايتخت ونزوئلا قرار داد.
وي افزود: اين شرکت درادامه روند ارتقا شبکه ها و سرويس هاي خود درصدد است  با همکاري شرکت کانادايي تا سال 2013ميلادي 2.5ميليون کاربرخود را تحت پوشش اين سرويس قرار دهد.
ديک آبانتودر ادامه افزود:همکاري با دراگون اين امکان را در اختيار ما قرار مي دهد که با هزينه اي اندک و خيلي سريع وارد بازار فناوري هاي نوين شويم.
دراگون ويو پيشرو طراحي،توسعه،بازاريابي و فروش تجهيزات ماکروويو سيستم هاي بي سيم پهن باند با حجم زياد به منظور استفاده اپراتورها و تهيه کنندگان سرويس ها وشبکه هاي ارتباطي است و در سال 2000ميلادي در اوتاوا کانادا افتتاح شد.
ونزوئلا با 27 ميليون و 216 هزار نفر جمعيت  در آمريکاي جنوبي در ناحيه کارائيب واقع شده است و در سال 1830 استقلال خود را بدست آورد.
تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشورتا مارس 2008 ميلادي بيش از 24ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 88.5درصد مي باشد و اين کشور  سه اپراتورارتباطي دارد.
“اومني ويژن تکنولوژِي”،طراح،توسعه دهنده و بازارياب گيرنده هاي تصويري نيمه هادي براي وسايل کامپيوتري ،ارتباطي و کاربردهاي ديگر الکترونيکي با کارايي بالا  و قيمت مناسب است که در سال 1334ميلادي در آمريکا تاسيس شد.
اين شرکت در حال حاضر 10نمايندگي در هشت کشور جهان دارد.
134/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا