سل اسپين سرويس بلاگينگ موبايل ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل يوروپ”، کاربران مي توانند انواع فرمت هاي مختلف چندرسانه اي را با استفاده از کاربرد موبايل CellSpin که هم اکنون در بيش از 300 مدل تلفن همراه در سراسر جهان موجود است و يا از طريق وب سايت CellSpin به اين بلاگ ها ارسال کنند.
CellSpin به کاربران امکان مي دهد فراتر از محدوديت 140 کاراکتري سايت Twitter رفته و توضيح درباره خود را به سطح جديدي برسانند.
کاربران سايت Pownce با استفاده از نرم افزار CellSpin مي توانند طيف وسيعي از تجارب چندرسانه اي را در حالي که خارج از خانه هستند با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
“بابي گارويندور سينگ” مدير اجرايي و موسس CellSpin گفت: کاربران علاوه بر متن مي توانند صداي خود را نيز بارگذاري کنند وهمچنين مي توانند عکس ها و ويديوهاي خود را از هر نقطه در جهان به اين دو سايت ارسال کند.
ميکرو بلاگينگ به کاربران امکان مي دهد متن هاي کوتاه درباره خود نوشته و آنها را به روز کنند و اجازه دارند کمتر از 200 کاراکتر نوشته و آن را بفرستند. هر شخصي مي تواند اين نوشته ها را ببيند به غير از گروه هايي که خود کاربر مشخص کرده است.
اين پيام ها را مي توان به روش هاي گوناگون از جمله پيام کوتاه متني، پيام فوري IM، ايميل، MP3 يا اينترنت ارسال کرد.
به گفته “لان فانگ” يکي از موسسان CellSpin: اين نرم افزار ارسال فايلها را به سايت Twitter و Pownce بسيار ساده کرده است، و کاربران به راحتي مي توانند فايل هاي چند رسانه اي در زمان واقعي را ارسال کنند.
کاربرد CellSpin براي کاربران سراسر جهان رايگان است و مي توانند از سايت cellspin. به آن دسترسي پيدا کرد.
 اين کاربرد سيستم عامل هاي سيمبيان، ويندوز موبايل 5 و 6 و سيستم عامل بلک بري را پشتيباني مي کند واين نرم افزار هم اکنون روي 300 مدل گوشي در سراسر جهان قابل دسترسي است.
113/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا