مدل G600 سامسونگ

گوشي کشويي SGH-G600 داراي يک دوربين پنج مگاپيکسل است که از کيفيت بسيار خوبي برخوردار است و بارزترين ويژگي گوشي محسوب مي شود.
**طراحي
گوشي G600 سامسونگ داراي طراحي کشويي شيک و مناسب است. با اينکه قطر گوشي در مقايسه با مدل D900 و U600 حدود 2 تا4 ميلي متر بيشتر است اما گوشي بزرگ و سنگين محسوب نمي شود. ابعاد گوشي  ?0? در ?7.8  در ??.9 ميلي متر و وزن آن 85 گرم است .
ساختار گوشي از استحکام کافي برخوردار است و فقط قاب پشت گوشي که از مواد پلاستيکي ساخته شده است کمي نامرغوب به نظر مي رسد. باز و بسته کردن گوشي آسان است و مکانيسم فنر موجود در درب کشويي گوشي به حرکت آن کمک مي کند. بلندگو در قسمت بالاي قاب جلو وجود دارد که حسگر نور براي تنظيم نور صفحه نمايش نيز در انتهاي بلندگو و در واقع در بالاي گوشه چپ قاب جلو مشاهده مي شود.
کليد حرکتي به شکل دايره است که از مرکز آن نيز براي تاييد استفاده مي شود . اين کليد به همراه کليدهاي اطراف آن در زير صفحه نمايش قرار دارد.کليد ولوم و پورت شارژر و هدفون در طرف چپ گوشي وجود دارد.
کليد دوربين و محل کارت حافظه MicroSD در طرف راست گوشي مشاهده مي شود. پورت شارژر و محل کارت حافظه MicroSD داراي درپوش محافظ است که به بدنه گوشي متصل است.
** باتري
باتري گوشي از نوع Li-Ion با توان 800mAh است که در حالت Standby حداکثر ??? ساعت و در مکالمه مداوم تا ? ساعت و ?? دقيقه دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
مدل G600 سامسونگ به يک صفحه نمايش QVGA در اندازه 2.2 اينچ مجهز است که 16 ميليون رنگ را نشان مي دهد . وضوح صفحه نمايش ??0 در ??0 پيکسل است. حسگر نور موجود در صفحه نمايش ميزان روشنايي آن را مطابق با محيط اطراف تغيير مي دهد که به موجب آن در تاريکي نيز مي توان به آساني از صفحه نمايش استفاده کرد. صفحه نمايش در محيط هاي روشن بخوبي خوانده مي شود.
**دوربين
دوربين ديجيتال يکي از مهمترين ويژگي ها در گوشي هاي چند رسانه اي است . نرم افزار دوربين دو ثانيه بعد از انتخاب آيکون آن فعال مي شود و براي گرفتن عکس آماده است . منوي دوربين از سرعت خيلي زياد برخوردار نيست و گرفتن عکس در محيط بسته با استفاده از کانون اتوماتيک و در نور متوسط  سه تا پنج ثانيه طول مي کشد. گرفتن عکس در هواي آزاد حدود دو ثانيه طول مي کشد و تصوير در ماکسيمم کيفيت طي پنج ثانيه ذخيره مي شود.
دوربين G600 داراي گزينه هاي بسياري است که شامل حالت عکسبرداري ، عکس هاي متوالي ، نه وضوح مختلف ، حالت ماکرو ، فلش ، تايمر، جلوه هاي ويژه ، کادر ، تعادل رنگ سفيد ، تنظيمات ISO ، حالت نماياب و … است . عکس هاي دوربين در صورت کافي بودن نور محيط کيفيت بيشتري دارند. حالت ماکرو براي عکس گرفتن از اجسام نزديک استفاده مي شود . G600 از نظر کيفيت تصاوير ماکرو در حد متوسط قرار دارد . اگر گرفتن عکس در محيط هاي تاريک براي شما مهم است بايد گوشي ديگري را انتخاب کنيد که فلش قوي تري داشته باشد . منوي دوربين فيلمبرداري اين گوشي مانند دوربين عکاسي است  و ويدئوها در اين حالت در ماکسيمم وضوح ??0 در?80 پيکسل فيلمبرداري مي شوند .
دوربين اين گوشي نيز از دو فرمت CIF  و QVGA پشتيباني مي کند.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي کشويي 55 مگابايت بوده که توسط کارت حافظه جانبي  microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
 اين گوشي  هم اکنون در بازار هاي جهاني تلفن همراه در دسترس متقاضيان قرار مي گيرد ولي تا کنون وارد بازار تلفن همراه ايران نشده است.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا