موبي فون ويتنام با اير کام اينترنشنال قرارداد بست

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”نيک براون”يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:اپراتور موبي که قسمتي از آن در اختيار شرکت پست و مخابرات ويتنام است، براي اجراي اين پروژه اقدام به خريد تجهيزات  OPTIMAو DIRECT از شرکت اير کام کرده است.
وي افزود : موبي فون  که بزرگترين اپراتور ويتنام است، بيش از هشت ميليون کاربر تلفن همراه دارد و از فناوري مونيتورينگ و مديريت کاربردي شبکه (OPTIMA)به منظوربالا بردن مديريت در بخش فروش و فناوري هاي چند گانه استفاده مي کند.
براون در مورد فناوري DIRECT اير کام نيزگفت: تکنولوژي مذکور ابزار برنامه ريزي شبکه و دسترسي مخابراتي است که به موبي فون در يکپارچه سازي مخابره داده  براي بهينه سازي بهتر شبکه کمک مي کند.
وي افزود:همکاري فوق موقعيت خوبي را در اختيار ايرکام مي گذارد که جاي پاي خود را در بازار هاي آسيا اقيانوسيه پررنگ تر کند.
اپراتورهاي ويتنام در فصل اول سال 2008 ميلادي  8 ميليون مشترک جديد داشتند که با احتساب اين آمار تعداد کل کاربران تلفن همراه اين کشور  به 9/48 ميليون نفر رسيد.
در اين کشور هفت اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
ايرکام اينترنشنال شرکت بين المللي است که در زمينه راهکارهاي فني شبکه هاي تلفن همراه فعاليت مي کند ودفتر مرکزي آن در انگلستان مي باشد.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا