استفاده ازگوشي هاي آيفون در خودروهاي مرسدس بنز امکان پذير شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک”
 تهيه و تامين لوازم سخت افزاري و نرم افزاري براي استفاده از اين گوشي ها در خودروهاي مرسدس بنز ، درپي امکان استفاده از گوشي تلفن همراه سامسونگ مدل Instinct در شرکت هواپيمايي “يونايتد ايرلاينز” صورت گرفت و و  فقط به به دليل اين که گوشي هاي آيفون بهترين گوشي تلفن همراه در جهان شناخته شده ، نبوده است.
خريداران خودروهاي جديد مرسدس بنز که مايل به استفاده از گوشي هاي آيفون ويا آي پاد  در خودروها هستند،  مي توانند کيت جديد مربوط به استفاده از اين گوشي ها را خريداري کنند.
کيت جديد استفاده از اين گوشي ها در خودروهاي مرسدس بنز با سيستم
Command/Nav/Multimedia کار مي کند و قيمت آن 60 دلار اعلام شده است.
محفظه گوشي هاي ايفون و آي پاد که براي استفاده ازآنها در خودروهاي جديدمرسدس بنز تعبيه شده است ، بسيار گران و قيمت ان 385 دلار است که البته قابليت استفاده از هندز فري را براي مکامله تلفني وهمچنين شارژ دوباره باتري هنگام رانندگي فراهم مي کند.
اين محفظه درحال حاضر فقط در خودروهاي مرسدس بنز در آلمان تعبيه شده  ولي قراراست در آينده در خودروهايي مرسدس بنز که اين شرکت به ديگر کشورها صادر مي کند، جاسازي شود.
شرکت “اپل”   عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال 1967 درآمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا قرار دارد و در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال 2007 ميلادي 01/24 ميليارد دلار و درامد عملياتي آن 41/4 ميليارد  دلار و همچنين درآمد خالص در همين سال 50/3 ميليارد دلار اعلام شد ه است.
تعداد نيروهاي تمام وقت اين شرکت  17 هزار و 787 نفر و پاره وقت و موقت  2 هزار و 399 نفر اعلام شده است.
131/  14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا