پس از پايان تست‌هاي پيمانكار؛

به‌گزارش موبنا ، روابط‌عمومي و امور بين‌الملل شركت ارتباطات ‌سيار ايران اعلام کرد : با وجود تمام تلاش‌هاي پيمانكار توليد نرم‌افزار پيام‌رسان همراه‌اول (مركز تحقيقات فناوري اطلاعات و ارتباطات پيشرفته دانشگاه صنعتي شريف)، هنوز تست‌هاي مورد نياز، به اتمام نرسيده است.
اين گزارش مي‌افزايد: نرم‌افزار پيام‌رسان فارسي همراه‌اول، به محض رفع نواقص احتمالي از سوي پيمانكار و ارائه نسخه‌ مورد تأييد به شركت ارتباطات سيار ايران، در سايت اينترنتي همراه‌اول به آدرس WWW.MCI.IR عرضه مي‌شود.
بر اساس اين اعلام ، در حال حاضر نيز براي عمل به بخشي از وعده‌ داده شده، راهنماي كامل اين نرم‌افزار، بر روي سايت مذكور قابل دسترسي است.
به گزارش خبرنگار موبنا پيش از اين مديرعامل شرکت ارتباطات سيار وعده داده بود که نرم افزار مذکور از اول تيرماه براي دسترسي مشترکان عرضه شود.
طبق مصوبه هيات دولت ، نرخ پيامک لاتين از روز گذشته از 134 ريال به 222 ريال افزايش و تعرفه پيامک فارسي به 89 ريال کاهش يافته است.
اين مصوبه که به دليل حمايت از خط و زبان فارسي ابلاغ شده است، مشترکان را وادار به استفاده از فونت فارسي براي ارسال sms مي کند اما از آنجايي که گوشي موبايل اکثر مشترکان مجهز به نرم افزار فارسي نويس پيامک نيست ، هر پيام کوتاه فارسي سه برابر لاتين براي مشترکين هزينه بر مي دارد.
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا