دو خبر از مديريت بازاريابي موبايلي و مرور صفحات وب

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت الآفريقا، اين روزها ساخت يک پيام و ارسال آن با يک دکمه با تلفن همراه انجام مي شود و شرکت ها بايد به چيزي که قصد دارند بگويند، به چيزي که مردم نياز دارند، چگونگي محصولي که تبليغ مي کنند، فکر کنند و زماني که با يکديگر همکاري و مديريت مي کنند بايد به پاسخ مشتريان توجه کنند.
اين پروسه با شناخت محصولاتي که مورد نياز است و بهترين روشي که ممکن است بهتر به آن پاسخ داده شود، کامل مي شود.
بر اين اساس براي تصميم اين که کدام فناوري موبايل( (SMS, MMS بايد در اين پروسه مورد استفاده قرار گيرد،  بسيار مهم بوده و بازاريابي موبايلي با اشکال ديگر همچون تبليغات تلويزيوني کامل خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، مسوولان مربوطه بايد توجه داشته باشند که حتي زمان ارسال اين پيام ها، چگونگي دريافت آنها و پاسخ مشتريان بايد به دقت مديريت شود.
براي مثال اگر يک شرکت تعداد زيادي MMS ارسال مي کند و در نظر دارد به اين روش پاسخي از سوي کاربران دريافت کند ،بايد چگونگي دانلود و حتي خواندن اين  MMS ها را کنترل کرده و مورد بررسي قرار دهد. 
تعداد MMS هايي که ارسال مي شود نيز بايد با ظرفيت مرکز تماس شرکت کنترل شود.
همچنين درخبرهاي آمده است که مرور صفحات وب  يکي از رايج ترين کاربردها ي فناوري هاي ارتباطي تلفن همراه است که امروزه در ميان مردان بيش از زنان جذابيت پيدا کرده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، اين تحقيقات نشان مي دهد که 88درصد کاربراني که به مرور صفحات وب از طريق تلفن همراه خود مي پردازند ، مرد هستند.
همچنين در ادامه اين بررسي ها آمده 39درصد از اين افراد در فاصله سني 18تا 27 سال و 34درصد از آنها سني بين 28تا 37 سال دارند.  
135/ 134/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا