متوسط زمان انتظار براي دريافت تلفن ثابت به کمتر از يک هفته رسيد

 به گزارش موبنا ، مهندس محمد روح الهي، اظهار داشت: متقاضيان، روزانه 700 فيش تلفن ثابت از شرکت مخابرات استان تهران خريداري مي‌کنند.
وي ضريب نفوذ تلفن ثابت در شهر تهران را 53 درصد و درسطح استان تهران را  4/43 درصد اعلام و خاطر نشان کرد: تا پايان نخستين ماه سال جاري، تعداد کل تلفن هاي منصوبه سطح استان تهران به بيش از هفت ميليون و 394 هزار شماره رسيد که از اين تعداد، بيش از پنج ميليون و 987 هزار شماره مشغول به کار است.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، مدير عامل شرکت مخابرات استان تهران در خصوص ديگر شاخص‌هاي ارتباطي اين استان نيز گفت: هم اکنون تمامي درخواست‌هاي بانک‌هاي استان تهران براي ارايه پورت‌هاي ديتا واگذار شده است.
وي ادامه داد: ارتباطات مورد نياز 76 دانشگاه و 568 مدرسه در سطح استان نيز به منظور افزايش سطح دسترسي دانشجويان و دانش آموزان به ICT تأمين شده است.
روح الهي تاکيد کرد که در حال حاضر، شش هزار و 700 کيلومتر فيبرنوري در سطح استان تهران نصب شده که 400 کيلومتر از اين ميزان، در طول سال گذشته، عملياتي شده است.
به گفته وي هم اکنون بيش از 38 هزار تلفن همگاني در تهران مشغول به کار است که با توجه به مناقصه‌اي که سال گذشته در اين زمينه برگزار شد،9 هزار دستگاه جديد نيز در سال جاري توسط بخش خصوصي راه‌اندازي خواهد شد.
مدير عامل شرکت مخابرات استان تهران در خصوص برنامه‌هاي سال جاري اين شرکت نيز اظهار داشت: مراقبت از به روز رساني واگذاري تلفن ثابت، توسعه سرويس‌هاي هوشمند  IN ، ارايه پيامک روي تلفن ثابت  از جمله مهمترين برنامه‌هاي سال جاري مخابرات تهران است.
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا