مروري بر مهمترين رويدادهاي خبري حوزه تلفن همراه در هفته منتهي به 06/04/87

 ثبت شركت مخابرات ايران با عنوان سهامي عام در سازمان ثبت شركت‌ها ، عدم استقبال شارژ سيم کارت هاي اعتباري از طريق اينترنت و برخورد پليس با بلوتوث بازاها در اماکن عمومي از جمله خبرهاي مهم حوزه تلفن همراه در هفته منتهي به ششم تيرماه بودند که بازتاب گسترده اي در رسانه هاي گروهي داشتند.
به گزارش گروه اخبار داخلي موبنا , مدير عامل شركت مخابرات ايران اعلام کرد : اين شرکت با سرمايه‌اي بالغ بر 36 هزار ميليارد ريال ، روز چهارشنبه به عنوان شركت سهامي عام در سازمان ثبت شركت‌ها به ثبت رسيد.
مديرکل روابط عمومي نيروي انتظامي نيز در گفت و گو با موبنا  از برخورد قاطع پليس با ” بلوتوث بازان ” در اماکن عمومي خبر داد که گفته مي شود در راستاي طرح امنيت اجتماعي است.
در اين هفته  مدير عامل شرکت ارتباطات هم  از عدم استقبال مردم از  شارژ سيم کارت هاي اعتباري از طريق اينترنت خبر داد و گفت: حدود 20 هزار کارت از اين طريق در هفته شارژ مي شود.
 بررسي مجدد موضوع  تبديل ودايع مشترکان به سهام ،   مشخص شدن  وضعيت پيمانکاري تاليا ظرف دو هفته آينده ، واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌ از اواخر تيرماه در كشور و تاکيد مدير عامل مخابرات ايران به اين که مديريت مخابرات هم به بخش خصوصي واگذار مي شود به علاوه خبرهاي ديگري از جمله موافقت كنسرسيوم مخابرات با افزايش سهام برخي شركتهاي عضو ، پايان يافتن  نهمين دوره مزايده شماره هاي رند تلفن همراه و آماده نبودن  اسناد مزايده اپراتور هاي sms  از ديگر خبرها و اظهار نظرهاي حائز اهميت در هفته آغازين تير ماه بودند.
سرپرست وزارت اقتصاد و دارايي طي اظهاراتي در خصوص ورود مخابرات به بورس اعلام کرد : تبديل ودايع مشترکان مخابرات به سهام که بطور کلي منتفي اعلام شده بود ، مجددا توسط وزارت اقتصاد و دارايي مورد بررسي قرار مي گيرد.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نيز از مشخص شدن وضعيت پيمانکاري تاليا ظرف در کميسيون تنظيم مقررات طي دو هفته آينده خبر داد.
پيش‌بيني حق لايسنس 300 تا 500 ميليون يورويي اپراتور سوم ، داير شدن بيش از 16 ميليون خط تلفن همراه تا سال 95 توسط اپراتور اول ،  پيش بيني وزير ارتباطات مبني بر افزايش سود 1500 ميليارد توماني شرکت مخابرات  و ابلاغ  آيين نامه برخورد با مزاحمت هاي تلفني به اپراتور دوم هم اخبار مهمي بودند که در هفته منتهي به روز ششم تيرماه مخاطبان بسياري داشتند.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران نيز  با رد موضوع مديريت دولتي اين شرکت پس از خصوصي سازي، اعلام کرد : مديريت اين شرکت پس از خصوصي سازي تنها در اختيار بخش خصوصي خواهد بود.
15/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا