نورتل امتياز 45ميليون دلاري شبکه CDMAنيجريه را کسب کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”مبونا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،نورتل در گزارش خود آورده است درفاز اول اين طرح راهکارهاي CDMA 1xEV-DO Rev A خود را در لاگوس پايتخت اين کشورو مرکز ثقل اقتصاد آن ارايه مي دهد.
در اين گزارش آمده است : نيجريه با جمعيت 140ميليون نفري، پرجمعيت ترين کشور آفريقايي است و لاگوس نيز با دارا بودن هشت ميليون نفر، پرجمعيت ترين شهر  قاره آفريقا به شمار مي آيد.
در ادامه اين گزارش آمده است با وجود جمعيت زياد و با تعداد زياد کاربر تلفن همراه ضريب نفوذ سرويس هاي اينترنتي تلفن همراه در اين کشور تنها 6.75درصد اعلام شده است.
“جاستين راماييا”مدير عامل Multi-Links در اين باره گفت:پروژه مذکور با افزايش حجم شبکه ، حدود 80 درصدجمعيت نيجريه را تا سال 2011ميلادي و100 درصد جمعيت اين کشور را تا 2013ميلادي تحت پوشش سرويس هاي ارتقا يافته CDMA مي گذارد.
وي با بيان اين که ما از سال 1996ميلادي با نورتل در زمينه گسترش شبکه خود همکاري مي کنيم، افزود : راهکارها ي نورتل تاکنون باعث رشد سهم بازار اين اپراتور و بهبود کيفيت سرويس هاي صوت و پهن باند آن شده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در نيجريه تا دسامبر سال 2007 ميلادي بيش از 43ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 30درصد اعلام شده است و اين کشور شش اپراتور ارتباطي دارد.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا