نوکيا گوشي مدل N96 را به بازار مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون”، شرکت نوکيا گوشي يادشده را روي وب سايت رسمي نوکيا به نمايش گذاشته و سيستم هاي نرم افزاري و سخت افزار آن را معرفي کرد.
اين گوشي بصورت تک رنگ مشکي، بزودي به بازار عرضه و با طرح کشويي دوطرفه طراحي وساخته شده  و داراي صفحه نمايش 8/2 اينچي ،  حافظه داخلي 16 گيگابايتي و پشتيباني رنج وسيعي از فرمت هاي ويديويي است.
بدنه اين گوشي از نوعي پلاستيک براق مشکي با جلوه اي خاص است و همانند N95 از هر دو سمت بالا و پايين باز به صورت کشويي باز مي شود وقتي که اين گوشي از سمت بالا باز شود دکمه هاي کنترل موسيقي و وقتي از پايين باز شود دکمه هاي اصلي شماره گيري نمايان مي شوند.
N96 با ابعاد  102 در 55ميلي متر، ضخامت  18 ميلي متر و  وزن 125 گرم توليد شده  است و با توجه به اين اندازه ها نمي توان N96 را گوشي کوچکي دانست.
گوشي Nokia N96 همچنين داراي دوربين 5 مگاپيکسلي با لنز “کارل زايس” ، فلاش ، قابليت ضبط ويديويي با کيفيتي شبيه DVD با قابليت ضبط 30 فريم در ثانيه دارد و با استفاده از سيستم يکپارچه A-GPS ، زمان ومکان تصاوير گرفته شده (geotag ) را ثبت مي کند.
زمان عرضه اين گوشي اعلام نشده ولي قيمت فروش آن حدود 550 يورو تعيين شده که با توجه به انتخاب  اپراتوري مختلف  و نحوه فروش آن  اين قيمت متغير خواهد بود.
شرکت نوکيا در سال 1865 در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo  قراردارد و درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال 2007 ميلادي بيش از 51 ميليارد و 58 ميليون يورو و سود خالص آن 7 ميليارد و 205 ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا 31 دسامبر سال 2007 ميلادي 112 هزار و 262 نفر گزارش شده است.
131/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا