استقبال ازخدمات موبايل بانکينگ در کشور محدود است

محمود خراساني در گفت وگوبا خبرنگارموبنا  با اشاره به  رشد پلکاني استفاده ازتلفن همراه در عين حال پيش بيني کرد: استفاده ازموبايل بانکينگ همانند استفاده از تلفن همراه پس از چندي با استقبال چشمگيري مواجه  شود.
اين مقام مسئول اظهار داشت:در شرايط  فعلي خدماتي از قبيل اطلاع از مانده و گردش حساب ، اطلاع ازوضعيت چک، انتقال وجه بين حساب در سيستم موبايل بانکينگ فعال بوده وبا استفاده از اين خدمات دارندگان کارت بانک هاي عضو شتاب قادرند تا وجوه قبوض خود را نيز پرداخت کنند.
خراساني  با اشاره به عمليات هاي  گوناگون موبايل بانکينگ  گفت:   استفاده از سيستم  هاي  گونا گون  موبايل بانکينگ متفاوت است  برخي از اين خدمات بيشتر مورد استقبال  کاربران قرار گرفته است.
امروزه بيشتر بانك‌هاي دولتي و خصوصي كشور، براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان خود از پيامك استفاده مي‌كنند تا وقت كمتري از مشتري و بانك گرفته شود.
اين بانک ها نيز با ايجاد خدماتي چون تلفن بانك و  موبايل بانكينگ  باعث تسهيل در انجام امور بانكي مشتريان خود شده اند و درصدد هستند خدمات بيشتري را به اين وسيله به مشتريان ارائه كنند. طبق اعلام يكي از كارشناسان اداره نظام‌هاي پرداخت بانك مركزي، SMS بانك يا همان سيستم موبايل بانك در ايران ازاوايل دهه هشتاد كار خود را آغاز كرد كه عمده خدمات آن شامل اطلاع‌رساني به مشتري درزمينه ميزان موجودي، گردش حساب و … است.
117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا