نوکيا با وارنر همکاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، به موجب اين قرارداد نوکيا موسيقي وارنر را از طريق ذخايرموجود خود و سرويس Comes With Music در نيمه دوم سال 2008 عرضه مي کند.
اين قرارداد نوکيا با وارنر پس از دو قرارداد ديگر نوکيا با دو مارک تجاري  بزرگ جهاني موسيقي چون BMG سوني و Universal. EMI (چهارمين مارک بزرگ موسيقي جهان) امضا شده است.
ترو اجانپرا، مدير اجرايي و رييس بخش ارتباطات تجاري و سرگرمي هاي نوکيا در باره قرارداد جديد موسيقيايي گفت که گروه موسيقي وارنر در زمينه مدل هاي تجاري موسيقي در حال توسعه ديجيتالي جديد ، پيشرو هستند و اين همکاري براي ما بسيار حائز اهميت  است.
براساس اين قرارداد  اين شرکت هم از ذخاير موسيقي نوکيا و سرويس Comes With Music پشتيباني مي کند.
Comes With Music اين امکان را براي کاربران فراهم مي کند که به محتواهاي بزرگتر دسترسي داشته باشند و يک منبع درآمدي جديد براي تمامي سهامداران به وجود مي آيد.
همزمان با عرضه اين سرويس موسيقي، Comes With Music به کاربران امکان مي دهد که به مدت يکسال به تمامي موسيقي ها ي سه مارک تجاري
بزرگ دسترسي داشته باشند.
اين پورتال آنلاين در کشورهاي فنلاند، انگليس، ايرلند، آلمان، فرانسه، ايتاليا، سوئد، هلند، استراليا و سنگاپور و به زودي در کشورهاي ديگر در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا