گوشي KEYBO در کانادا عرضه مي شود

به گزار گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي کاملا جديد نيست تنها برند Telus   اين گوشي با نام enV2 جديد است زيرا اين گوشي 30 آوريل از طريق وريزون وايرلس با نام KEYBO به آمريکا عرضه شد.
گوشي enV2 / KEYBO از ظاهر عجيبي برخوردار است به طوري که وقتي که در حالت بسته است صفحه نمايش خيلي کوچکي دارد و يک صفحه کليد الفبايي بزرگ تر از حد معمول روي آن ديده مي شود، اما وقتي که اين گوشي باز مي شود صفحه کليد کامل QWERTY که کليدهاي بازي نيز روي آن تعبيه شده و صفحه نمايش 4/2 اينچي TFT با وضوح تصوير 240 x 320 پيکسل و 260 هزار رنگ روي آن پديدار مي شود.
اتصالات CDMA EV-DO، مرورگر وب، دوربين 2 مگاپيکسلي، پيام فوري، بلوتوث، پخش موسيقي و ويديو، بلندگو و USB از قابليت هاي اين گوشي است.
گوشي enV2 / KEYBO داراي حافظه جانبي 8 گيگابايتي، ابعاد  101 x 54  x 16.5 ميليمتر و يک باتري که در حال مکالمه 3/5 ساعت و در حال مکالمه 21 روز شارژ نگه مي دارد.
اپراتور Telus گوشي KEYBO را در رقابت با اپراتور کانادايي Bell Mobility  سازنده گوشي Rumour  اين گوشي ال جي و شبکه CDMA ارايه مي دهد.
 اين اپراتور رقيب سرسخت و مستقيم Telus به حساب مي آيد. 
در باره قيمت گوشي enV2 در سايت سافت پديا خبري منتشر نشده است اما وريزون نسخه آمريکايي KEYBO را با قميت 99/129 دلار و دو سال قرارداد به کاربران عرضه کرد، بنابراين پيش بيني مي شود که در کانادا نيز با همين قيمت عرضه شود.
135/ 14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا