پرداخت تعرفه استفاده اپراتورها از شبکه زيرساخت ماهيانه شد

“لطف‌الله سبوحي”درگفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا، با اعلام طرح جديد براي استفاده اپراتورها از شبکه زير ساخت کشور گفت: هم اکنون اپراتورها براي استفاده از شبکه زيرساخت ميزان مکالمات که وارد و از شبکه خارج مي شود را دقيقه اي پرداخت مي کنند.
وي ادامه داد:با توجه به اينکه شرکت زيرساخت خود مشترکي ندارد و صرفا فعاليت ترانزيتي انجام مي دهد، اين امر باعث بروز مشکلاتي مي شد.
سبوحي گفت:با توجه به شرايط ياد شده پيشنهادي آماده شده است که براساس آن اپراتورها به ازاي هر لينک ايوان که به شبکه زيرساخت متصل مي شوند،مبلغ ثابتي را ماهانه پرداخت کنند تا شرکت زيرساخت ترافيک داخلي و خارجي را که به شبکه وارد مي شود را به مقصد برساند.
معاون تنظيم مقررات و صدور مجوز سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خاطرنشان کرد:اپراتورها به ازاي ارتباطي که دارند و خدماتي که از شبکه زيرساخت دريافت مي کنند مبلغ ثابت ماهيانه پرداخت مي کنند.
وي با اعلام اينکه هم اکنون يکي از مسائل موجود در سازمان، تعرفه استفاده از شبکه زيرساخت است گفت:با توجه به اينکه شرکت زيرساخت انحصاري ودولتي است ،سازمان تنظيم مقررات تعرفه استفاده از شبکه اين سازمان را مشخص وبه اپراتورها اعلام مي کند که بر اساس آن تمام اپراتورها بايد به صورت يکنواخت تعرفه ياد شده را پرداخت کنند.
سبوحي تصريح کرد:ميزان تعرفه ياد شده براي دو اپراتور اول وسوم است و باتوجه به اينکه شرايط پراونه اپراتور دوم (ايرانسل) با دو اپراتور ياد شده در اين خصوص متفاوت است بايد با اين اپراتور به توافقاتي برسيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا