پيمانکار GPRS همراه اول جريمه مي شود

وفا غفاريان در گفت وگو با خبرنگار موبنا، در خصوص روند راه اندازي سرويس GPRS سيم کارت هاي همراه اول اظهار داشت:پيمانکار ارائه اين سرويس در حال نصب تجهيزات بوده و سيستم هاي فعلي شبکه در حال ارتقا است.
وي با بيان اينکه طبق مذاکرات صورت گرفته تا پايان تابستان جاري اين سرويس آماده ارائه به مشترکان خواهد بود، يادآور شد: در قرارداد انجام اين پروژه ،جريمه ديرکرد پيش بيني شده است.
دکتر غفاريان در خصوص نرخ استفاده از سرويس اينترنت همراه اول براي مشترکان اين اپراتور،نيز گفت: تعرفه اين سرويس در مجمع عمومي شرکت مخابرات به تصويب رسيده و پيشنهاد آن به سازمان تنظيم مقررات ارائه شده است.
به گفته معاون وزير ارتباطات، تعرفه اين سرويس پس از تصويب در کميسيون تنظيم مقررات ،به همراه اول ابلاغ خواهد شد.   
شهريورماه سال 86 شرکت صنايع مخابراتي (صا ايران) با استفاده از تجهيزات شرکت چيني “Huawei ” با بالاترين امتياز فني و حداقل قيمت، برنده نهايي مناقصه GPRS ارتباطات سيار شد.
اين شرکت متعهد شد تا از زمان ارائه سفارش به مدت سه ماه تجهيزات شبکه را نصب و راه اندازي کند.
صاايران پيش از برنده شدن در اين پروژه ، پيمانکار سرويس صورتحساب گيري (بيلينگ) همراه اول  نيز بود که تاکنون راه اندازي اين سرويس را به اتمام نرسانده است.
تکنولوژي GPRS استفاده از اينترنت و ويژگي هاي چند رسانه اي را در شبکه هاي تلفن همراه ممکن مي کند.
حدود يک سال است که همراه اول اعلام کرده که بزودي از تکنولوژي GPRS در شبکه خود استفاده خواهد کرد و به مشترکان همراه اول اين امکان را مي دهد تا از خدمات دسترسي به اينترنت از طريق تلفن همراه، برخوردار شوند.
128/13

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا